Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Komunikacja jest realizowana na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz w formie reklamy display. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One). Agencja współpracowała z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.
Dobra Kaloria to marka, która powstała w polskiej firmie rodzinnej Kubara, funkcjonującej na rynku od 1991 roku. Dla firmy bardzo istotna jest szczerość - w relacjach z pracownikami, partnerami handlowymi i klientami oraz jakość - w tym przypadku Dobra Kaloria nie godzi się na żadne kompromisy.
Najnowsza kampania promuje szeroką ofertę bezmięsnych produktów na grilla. W ofercie marki dostępne są roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski. Skład produktów cechuje wysoka jakość, do której nawiązuje motyw przewodni kampanii – piosenka “Dobra, dobra, dobra” nagrana przez zespół Golden Life. Marka po raz kolejny pokazuje, że nie trzeba jeść mięsa, by poczuć jego smak.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.
Współpraca jest wynikiem przetargu, które Value Media wygrało w kwietniu 2022 roku.
Kampania ruszyła 29 kwietnia.
Źródło: Group One S.A.