logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media z kampanią dla marki Dobra Kaloria

  PR 13.05.2022, przeczytano 235 razy

Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Komunikacja jest realizowana na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz w formie reklamy display. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One). Agencja współpracowała z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-z-kampania-dla-marki-dobra-kaloria,395822,artykul.html

Dobra Kaloria to marka, która powstała w polskiej firmie rodzinnej Kubara, funkcjonującej na rynku od 1991 roku. Dla firmy bardzo istotna jest szczerość - w relacjach z pracownikami, partnerami handlowymi i klientami oraz jakość - w tym przypadku Dobra Kaloria nie godzi się na żadne kompromisy.

Najnowsza kampania promuje szeroką ofertę bezmięsnych produktów na grilla. W ofercie marki dostępne są roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski. Skład produktów cechuje wysoka jakość, do której nawiązuje motyw przewodni kampanii – piosenka “Dobra, dobra, dobra” nagrana przez zespół Golden Life. Marka po raz kolejny pokazuje, że nie trzeba jeść mięsa, by poczuć jego smak.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

Współpraca jest wynikiem przetargu, które Value Media wygrało w kwietniu 2022 roku.

Kampania ruszyła 29 kwietnia.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764