logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media z kampanią jesienno-zimową dla Modivo

  PR 16.09.2021, przeczytano 941 razy
ilustracja

Multibrand MODIVO umacnia swoją pozycję lidera #fashiontech, prezentując najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2021/22 z wykorzystaniem technologii CGI. Strategią, planowaniem i zakupem mediów w TV zajmuje się agencja Value Media należąca do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-z-kampania-jesienno-zimowa-dla-modivo,393011,artykul.html

W sezonie jesień-zima 2021/2022 MODIVO postawiło na futurystykę i baśniowy wymiar kreacji. Marka poprzez kadry pełne ukrytej symboliki zachęca konsumentów do poszukiwania swojego stylu. Wbrew nadchodzącej jesiennej aurze, MODIVO stawia na intensywne, żywe kolory.

- Moda jest dla nas wolnością - kolorowym i pięknym światem - to przestrzeń do wyrażania siebie. MODIVO jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z MODIVO, każdy może być kim chce - komentuje dyrektor e-commerce Aleksandra Szol.

Za zakup mediów w TV (stacje główne i tematyczne Polsatu oraz TVN) odpowiada Value Media. Najnowsza kampania w to kolejna odsłona współpracy agencji należącej do Group One i MODIVO. Value Media od lutego 2021 zajmuje się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz MODIVO na rynku polskim, włoskim, chorwackim i słoweńskim.

Uzupełnieniem materiału video są zdjęcia autorstwa Agaty Serge.

Kampania ruszyła 16 września.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764