logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media z kampanią launchującą wódkę Wyjebongo

  PR 22.12.2021, przeczytano 2205 razy
ilustracjastrzałka

WYJEBONGO, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska, zadebiutowała na polskim rynku. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot. Za kampanię launchującą nowość odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-z-kampania-launchujaca-wodke-wyjebongo,394229,artykul.html

Zamknięcie lokali gastronomicznych podczas pandemii przełożyło się na zmiany preferencji konsumentów w sferze alkoholi. Klienci, którzy dotychczas najchętniej zamawiali piwo i mocniejsze trunki w restauracjach i barach, zostali zmuszeni do zmiany nawyków i zakupu alkoholu w sklepach, by spożywać je w domach. Spowodowało to zwiększenie ilości kupowanych alkoholi mocnych kosztem piwa. W 2020 roku odnotowano około 6% wzrost wartości sprzedaży alkoholu w stosunku do roku 2019.

- Idea „WYJEBONGO,” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. WYJEBONGO to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. WYJEBONGO to wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak.  W dobie pandemii widać skłonność ludzi do konsumowania coraz lepszych jakościowo i droższych produktów. Dlatego wierzę, że WYJEBONGO spotka się z dobrym przyjęciem konsumentów poszukujących czegoś wyjątkowego. – mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki WYJEBONGO.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii realizowanej w kanałach online zajęło się Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Spółki kolejny raz realizują projekt dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.

Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce w kolorze nasyconej magenty i soczystej pomarańczy odpowiada Tomasz Wójcik, który zaprojektował również szatę graficzną produktów BUH z suszem konopnym.

Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy konkurs dla pełnoletnich pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”, w którym do wygrania będą czapki z unikalnym wzorem.

Wódka WYJEBONGO o smaku marakui jest dostępna wyłącznie w sieci partnerskiej Żabka oraz  na www.browar-tenczynek.pl. Informacja o akcji ukazała się już na profilu Facebook pomysłodawcy projektu, Janusza Palikota.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764