Value Media (Group One) rusza z kampanią launchującą nowe produkty z rodziny Almette - Serki Wiejskie. Agencja odpowiada za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych. Przy projekcie Value Media pracuje w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja MarTech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.
Kampania ma na celu wsparcie launchu nowej linii produktów Almette, czyli Serków Wiejskich dostępnych w trzech wariantach smakowych: Skyr, Ricotta oraz Kremowy. Każdy wariant wyróżnia się nie tylko smakiem, ale także konsystencją oraz gęstością. Twarzą kampanii została Cleo, która na nagraniu po spróbowaniu serka przenosi się do sielskiej krainy. Pokazuje w ten sposób, że jeżeli przyjemność chodzi nam po głowie to po skosztowaniu jednego z trzech smaków nowego serka wiejskiego przenosimy się do innego miejsca - nowego wymiaru przyjemności.
- Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny realizujemy kampanię produktową dla takiej marki jak Almette. Z jednej strony praca z liderem rynkowym to olbrzymie wyzwanie, ale z drugiej strony nic nie daje takiej satysfakcji, jak tworzenie wartościowych rzeczy z najlepszymi - Rafał Wachnik, Managing Director Value Media.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH oraz współpracę z influencerami.
Kampania rusza 17 października.
Źródło: Group One S.A.