logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives

  PR 09.09.2024, przeczytano 474 razy
ilustracjastrzałka

Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z mediami. Zespół Warsaw/Creatives przygotował też strategię komunikacji dla Vanda Novak na nadchodzące sezony. Obuwie marki będzie także dostępne dla stylistów w showroomie agencyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vanda-novak-klientem-agencji-warsaw-creatives,405595,artykul.html

Ekskluzywna marka, która oferuje swoim klientkom wyrazisty design, utrzymany w prądzie postmodernizmu, bez kompromisów godząc styl z wyjątkową funkcjonalnością i wygodą. Od kilku sezonów buty Vanda Novak przyciągają uwagę charakterystycznym elementem, czyli złotą kulką zamocowaną na obcasie.

Projektantka i właścicielka marki, Dominika Nowak, od lat zajmuje się projektowaniem butów. Swoje doświadczenie budowała tworząc swoją pierwszą markę NUNC, pracując dla takich marek, jak Jimmy Choo, Trussardi, Coccinelle czy Baldowski. Współpracowała też z AZ Factory, MISBHV i Gosią Baczyńską tworząc ekstrawaganckie buty na pokazy tych marek.

Nową kolekcję prezentuje zmysłowa w swoim klimacie sesja wizerunkowa, po raz kolejny zrealizowana przez fotografkę, Marię Biel. W kolekcji poza charakterystycznymi złotymi wykończeniami pojawia się też srebro, skóry w zwierzęce printy i geometryczne, ścięte noski. Nowe modele butów z kolekcji “Nothing but Vanda Novak” to hołd składany kobietom, ich niezależności i odwadze.

Sesja wizerunkowa AW 2024/2025

  • Zdjęcia: Maria Biel
  • Nadzór kreatywny: Maria Gajewska / Warsaw/Creatives
  • Koncepcja i Art Direction: Katarzyna Coco Śledź / Warsaw/Creatives
  • Video: Adrian Obręczarek
  • Modelka: Kasia Dembowska / United For Models
  • Stylizacja: Anna Dobrzańska
  • Włosy: Amadeo Wilczewski
  • Makijaż: Aleksandra Artychowska
  • Paznokcie: Emilia Czapska / Dzikie Piękno
  • Produkcja: Martyna Florkiewicz
  • Asystenci produkcji: Gianluca Pica, Aleksandra Gmurczyk

Źródło: Warsaw/Creatives

warsawcreatives.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764