logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vanguard Europe partnerem Pixia na targach Fespa2024

  PR 08.02.2024, przeczytano 380 razy
ilustracjastrzałka

Vanguard Europe ogłosił swoją obecność na targach FESPA Global w Amsterdamie, gdzie będzie dzielił stoisko ze swoim strategicznym partnerem, Pixia BV w dniach 19-22 marca 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vanguard-europe-partnerem-pixia-na-targach-fespa2024,403050,artykul.html

Na stoisku B10, w hali 2 holenderska firma Pixia, która ma swoją siedzibę w Vianen w regionie Utrechtu wraz z partnerem Vangaurd Europe pokażą rozwiązania roll-to-roll i flatbed, a także zaprezentują najnowsze informacje dotyczące produktów, oprogramowania i usług, a także instalacji.

Założona 14 lat temu firma Pixia ma bogate doświadczenie w dziedzinie wielkoformatowych nośników druku, laminatów, folii magnetycznych i wewnętrznych, które zdobyła obsługując producentów znaków, a także dużych dostawców usług druku online.

ilustracjastrzałka

Vanguard Europe jest spółką zależną Vanguard Digital Printing Systems Corp z Lawrenceville w stanie Georgia w USA. Założona pod koniec 2021 roku firma  Vanguard Europe ma na celu powtórzenie sukcesu sprzedażowego swojej spółki macierzystej, która zainstalowała ponad tysiąc urządzeń drukujących w segmencie wielkiegofromatu w obu Amerykach. Osiągnięcie to zawdzięcza m.in. dzięki wiedzy swoich sprzedawców, dystrybutorów i innych partnerów. Przemysłowe systemy druku płaskiego i systemy roll-to-roll firmy Vanguard są wykorzystywane na rynkach takich jak oznakowanie, dekoracja, sprzęt biznesowy, przemysł i opakowania.

"FESPA Global 2024 to kolejny znaczący kamień milowy dla Vanguard, ponieważ nadal rozwijamy rentowną działalność wraz z klientami na obsługiwanych przez nas rynkach" - powiedział Fabian Sottsas, dyrektor zarządzający Vanguard Europe. "Partnerstwo z Pixia na targach stanowi kolejną okazję do podkreślenia naszego zaangażowania w segmencie wielkiegoformatu. Pokażemy naszą wiodącą rolę, prezentując innowacyjne rozwiązania produkcyjne UV LED typu true-flatbed i roll-to-roll. Zademonstrujemy płynną kontrolę i wszechstronność od początku do końca, w tym naszą wewnętrzną wersję oprogramowania Durst Workflow z analityką, profesjonalną unikalną funkcją w tym segmencie rynku".

Durst Software & Solutions zaprezentuje na stoisku swoje kompletne portfolio. Rozwiązania oprogramowaniowe zapewniają klientom usprawnione procesy od początkowego tworzenia plików, po przygotowanie do druku, produkcję i końcową analizę. Dodatkowo umożliwiają one wyższy poziom automatyzacji i wydajności, poprawiając procesy produkcji druku i usprawniając działanie biznesowe.

Dyrektor zarządzający Pixia, Jeroen van Dortmont, powiedział: "FESPA może być wydarzeniem globalnym, ale widzimy znaczącą "przewagę rodzimą" w wystawianiu się razem z Vanguard. Mamy zaufanie do rynku i jesteśmy pewni, że wszyscy nasi klienci potrzebują wysokiej jakości, przyjaznych dla środowiska maszyn do produkcji przemysłowej, które są konkurencyjne cenowo na rynku. Na targach FESPA z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie więcej szczegółów w temacie instalacji, które mamy w regionie BENELUX".

Vanguard Europe, który ma siedzibę w specjalnie wybudowanym obiekcie "Kraftwerk" o powierzchni 5 500 m2 obok siedziby głównej Grupy Durst w Brixen we Włoszech oraz Pixia będą gospodarzami wspólnej konferencji prasowej na swoim stoisku w dniu 19 marca o godzinie 14:00 na którą zapraszają wszystkie media.

Źródło: Pixia, Vangaurd Europe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764