logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vanilla night&day z nowym logo

  PR 06.04.2020, przeczytano 596 razy
ilustracja

Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vanilla-nightandday-z-nowym-logo,386466,artykul.html

Vanilla night&day to polska marka premium, założona w 2004 roku. W swojej ofercie posiada eleganckie peniuary, zmysłowe koszule nocne oraz kobiece, lekkie piżamy. Brand działa w duchu slow fashion. Kolekcje marki projektują artyści z łódzkiej ASP w włókienniczym sercu kraju, w manufakturze w Łodzi. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz włoskich, francuskich i niemieckich manufaktur.

Nowe logo Vanilla night&day jest spójne z DNA i wartościami marki, które łączą w sobie świetnej jakości materiały dedykowane pewnym siebie i nowoczesnym kobietom.

- Postawiliśmy w nowym logo na wyrazisty font. Uprościliśmy i udoskonaliliśmy proporcję, a dodatkowo zrezygnowaliśmy z fioletowego odcieniu na rzecz atramentowej czerni. Tym samym chcemy podkreślić klasę i elegancję, a przy tym niezwykłą kobiecość naszego brandu. Mamy w planach także dalszy rebranding, mający na celu zmianę wizualną strony www. - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki.

Vanilla night&day w najbliższej przyszłości planuje poszerzyć zagraniczne rynki zbytu oraz docierać ze swoim asortymentem do nowych międzynarodowych klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna ma być częścią przyjętej strategii i jej formą realizacji.

Za przygotowanie nowej odsłony logo odpowiada graphic designer Tomasz Malka.

Źródło: Vanilla night&day

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Suzuki reklamuje specjalną wersję motocykli Travel Pack
Motocykle w specjalnej wersji Travel Pack  są wyposażone w dodatkowe akcesoria zwiększające użyteczność i komfort podróżowania. Komunikację nowej edycji motocykli przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Urządzenia Lenovo z odłączanym ekranem
Pamiętacie czasy, kiedy urządzenia pełniły jedną funkcję, w jednym miejscu i dla jednego użytkownika? Minęły już bezpowrotnie. Świat zmienia się dynamicznie, inteligentne technologie zagościły na dobre w naszym życiu, a wielozadaniowość stała się normą. Dzięki urządzeniom przenośnym mamy stałą łączność ze światem zarówno w podróży do innego miasta,...
Nowa strona internetowa Adamedu
Adamed, firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, we współpracy z e-point S.A., uruchomiła nowoczesny, międzynarodowy serwis internetowy – dostępny aż w 10 wersjach językowych. Portal odpowiada na najnowsze trendy w projektowaniu stron www oraz potrzeby prowadzenia biznesu.
Energizer w nowej promocji z Tidal
Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex
Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764