Firma Vantage, międzynarodowy broker działający na wielu rynkach obrotu instrumentami finansowymi, wraz z zespołem McLaren MX Extreme E Team, zaprezentowała najnowszą kampanię reklamową z okazji Dnia Matki. Celebruje ona silne wzorce kobiet, które przyczyniły się do ukształtowania pierwszej kobiety-kierowcy McLarena, Emmy Gilmour.
W nagraniu wideo pojawia się urodzona w Nowej Zelandii Gilmour, oddając hołd swojej matce, która przyczyniła się do ułatwienia jej drogi.
Będąc pierwszą i jedyną jak dotąd kobietą, która wygrała rajdowe mistrzostwa świata w 2016 r., a także pierwszą kobietą-kierowcą McLaren Racing rywalizującą w serii mistrzostw Extreme E, Gilmour jest w pełni świadoma swojej pozycji jako wzoru do naśladowania dla kobiet w świecie zdominowanym przez mężczyzn, a swój sukces przypisuje niezachwianemu wsparciu matki.
- Mama była jednym z moich największych kibiców – mówi Gilmour. – Wspierała mnie we wszystkich moich osiągnięciach i rozczarowaniach. Zachęcała do poszukiwania własnych marzeń i pomagała mi je realizować w każdy możliwy sposób. W tym dniu oraz każdego dnia dziękuję jej za całą bezgraniczną miłość i wsparcie, które od niej otrzymałam.
- W naszym dążeniu do idealnej przyszłości kobiety zawsze odgrywają najważniejszą rolę. W ten sposób pragniemy okazać nasze uznanie dla najważniejszych pań w naszym życiu - naszych matek - mówi Marc Despallieres, dyrektor ds. strategii i handlu, Vantage.
Despallieres podkreśla, że wieloletnie partnerstwo pomiędzy Vantage i McLaren MX Extreme E Team zostało oparte na wspólnych wartościach zrównoważonego rozwoju i różnorodności, a także równości płci, integracji i obecności, przy jednoczesnym wspieraniu i propagowaniu świadomości zmian klimatycznych.
- Firma Vantage konsekwentnie angażuje się we wspieranie, edukację i aktywizację kobiet, które są wśród nas. Zamierzamy kontynuować te działania w dłuższej perspektywie.
Źródło: Vantage