logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vantage i Mclaren MX Extreme E Team rozpoczynają kampanię z okazji Dnia Matki

  PR 13.05.2022, przeczytano 166 razy

Firma Vantage, międzynarodowy broker działający na wielu rynkach obrotu instrumentami finansowymi, wraz z zespołem McLaren MX Extreme E Team, zaprezentowała najnowszą kampanię reklamową z okazji Dnia Matki. Celebruje ona silne wzorce kobiet, które przyczyniły się do ukształtowania pierwszej kobiety-kierowcy McLarena, Emmy Gilmour.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vantage-i-mclaren-mx-extreme-e-team-rozpoczynaja-kampanie-z-okazji-dnia-matki,395835,artykul.html

W nagraniu wideo pojawia się urodzona w Nowej Zelandii Gilmour, oddając hołd swojej matce, która przyczyniła się do ułatwienia jej drogi.

Będąc pierwszą i jedyną jak dotąd kobietą, która wygrała rajdowe mistrzostwa świata w 2016 r., a także pierwszą kobietą-kierowcą McLaren Racing rywalizującą w serii mistrzostw Extreme E, Gilmour jest w pełni świadoma swojej pozycji jako wzoru do naśladowania dla kobiet w świecie zdominowanym przez mężczyzn, a swój sukces przypisuje niezachwianemu wsparciu matki.

- Mama była jednym z moich największych kibiców – mówi Gilmour. – Wspierała mnie we wszystkich moich osiągnięciach i rozczarowaniach. Zachęcała do poszukiwania własnych marzeń i pomagała mi je realizować w każdy możliwy sposób. W tym dniu oraz każdego dnia dziękuję jej za całą bezgraniczną miłość i wsparcie, które od niej otrzymałam.

- W naszym dążeniu do idealnej przyszłości kobiety zawsze odgrywają najważniejszą rolę. W ten sposób pragniemy okazać nasze uznanie dla najważniejszych pań w naszym życiu - naszych matek - mówi Marc Despallieres, dyrektor ds. strategii i handlu, Vantage.

Despallieres podkreśla, że wieloletnie partnerstwo pomiędzy Vantage i McLaren MX Extreme E Team zostało oparte na wspólnych wartościach zrównoważonego rozwoju i różnorodności, a także równości płci, integracji i obecności, przy jednoczesnym wspieraniu i propagowaniu świadomości zmian klimatycznych.

- Firma Vantage konsekwentnie angażuje się we wspieranie, edukację i aktywizację kobiet, które są wśród nas. Zamierzamy kontynuować te działania w dłuższej perspektywie.

Źródło: Vantage

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764