logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vasco Electronics z wakacyjną kampanią promocyjną

  PR 01.06.2023, przeczytano 1175 razy
ilustracjastrzałka

W maju br. wystartowała międzynarodowa kampania Vasco Electronics. Spędzaj wakacje tak, jak lubisz. Język zostaw nam! Pod takim hasłem polski producent urządzeń tłumaczących, zachęca odbiorców do podróżowania bez barier językowych. Reklamy Vasco dotrą do mieszkańców 14 europejskich krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vasco-electronics-z-wakacyjna-kampania-promocyjna,400239,artykul.html

Najnowsza kampania promocyjna wiodącego w Europie producenta urządzeń tłumaczących mowę, tekst i zdjęcia, ma na celu budowanie świadomości, że brak znajomości języka podczas zagranicznych podróży nie musi być dużym wyzwaniem.

- Kampania skierowana jest do osób podróżujących, wypoczywających poza granicami swojego kraju. Chcemy im pokazać, że nawet nie znając lokalnego języka mogą czuć się  komfortowo, bezpiecznie i korzystać z wakacji bez stresu. Dzięki elektronicznemu tłumaczowi można się swobodnie porozumiewać w różnych sytuacjach - w restauracji, sklepie, podczas zwiedzania miasta czy w trakcie korzystania z transportu publicznego – tłumaczy Karolina Szulc, szefowa działu marketingu Vasco Electronics. - Wszystkie translatory Vasco oferują nielimitowany, darmowy na całe życie, internet do tłumaczeń w niemal 200 krajach, a ich użycie nie wymaga dostępu do WiFi – dodaje.

Głównym elementem kampanii jest wideo, w którym bohaterowie w różny sposób spędzają wakacje za granicą: para na emeryturze relaksująca się w kurorcie, mężczyzna podróżujący  samotnie z plecakiem, preferujący zaciszne miejsca bliżej natury oraz młoda kobieta nastawiona na zwiedzanie miasta i podziwianie zabytków architektury. Łączy ich wspólny mianownik - podróżują bez barier. I choć nie znają lokalnego języka, dzięki elektronicznemu tłumaczowi swobodnie porozumiewają się w różnych sytuacjach - w restauracji, na targu rybnym, podczas spaceru po mieście czy łapiąc stopa.

Kreację i realizację materiałów wideo do kampanii przygotował dom produkcyjny Film Fiction z Warszawy. Firma ma na swoim koncie realizacje dla takich marek jak Nike, New Balance, Adidas, Oriflame, Virgin Mobile, Provident, VU, Castorama, Häagen-Dazs, Volkswagen, Fox Life, Reebok, MasterCard czy Enfamil.

Kampania obejmuje działania reklamowe w internecie, w tym na platformach VOD, działania w mediach społecznościowych wraz z konkursem (wycieczką na Santorini jako nagrodą główną), współpracę z influencerami podróżniczymi, reklamę w radio oraz działania PR (w tym warsztaty podróżniczo-kulinarne z udziałem zwycięzcy włoskiej edycji Master Chef). Kampania będzie prowadzona do września br. równocześnie na 14 europejskich rynkach.

Kampanii promocyjnej towarzyszy pierwszy etap procesu rebrandingu marki, którą możemy zobaczyć w nowej identyfikacji wizualnej. Kolejne etapy obejmujące zmianę brandingu produktu, będą realizowane sukcesywnie do końca br. Za kreację nowego brandingu Vasco odpowiada krakowska agencja Studio Otwarte.

Źródło: Vasco

www.vasco-electronics.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764