logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vasco Electronics z wakacyjną kampanią promocyjną

  PR 01.06.2023, przeczytano 1164 razy
ilustracjastrzałka

W maju br. wystartowała międzynarodowa kampania Vasco Electronics. Spędzaj wakacje tak, jak lubisz. Język zostaw nam! Pod takim hasłem polski producent urządzeń tłumaczących, zachęca odbiorców do podróżowania bez barier językowych. Reklamy Vasco dotrą do mieszkańców 14 europejskich krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vasco-electronics-z-wakacyjna-kampania-promocyjna,400239,artykul.html

Najnowsza kampania promocyjna wiodącego w Europie producenta urządzeń tłumaczących mowę, tekst i zdjęcia, ma na celu budowanie świadomości, że brak znajomości języka podczas zagranicznych podróży nie musi być dużym wyzwaniem.

- Kampania skierowana jest do osób podróżujących, wypoczywających poza granicami swojego kraju. Chcemy im pokazać, że nawet nie znając lokalnego języka mogą czuć się  komfortowo, bezpiecznie i korzystać z wakacji bez stresu. Dzięki elektronicznemu tłumaczowi można się swobodnie porozumiewać w różnych sytuacjach - w restauracji, sklepie, podczas zwiedzania miasta czy w trakcie korzystania z transportu publicznego – tłumaczy Karolina Szulc, szefowa działu marketingu Vasco Electronics. - Wszystkie translatory Vasco oferują nielimitowany, darmowy na całe życie, internet do tłumaczeń w niemal 200 krajach, a ich użycie nie wymaga dostępu do WiFi – dodaje.

Głównym elementem kampanii jest wideo, w którym bohaterowie w różny sposób spędzają wakacje za granicą: para na emeryturze relaksująca się w kurorcie, mężczyzna podróżujący  samotnie z plecakiem, preferujący zaciszne miejsca bliżej natury oraz młoda kobieta nastawiona na zwiedzanie miasta i podziwianie zabytków architektury. Łączy ich wspólny mianownik - podróżują bez barier. I choć nie znają lokalnego języka, dzięki elektronicznemu tłumaczowi swobodnie porozumiewają się w różnych sytuacjach - w restauracji, na targu rybnym, podczas spaceru po mieście czy łapiąc stopa.

Kreację i realizację materiałów wideo do kampanii przygotował dom produkcyjny Film Fiction z Warszawy. Firma ma na swoim koncie realizacje dla takich marek jak Nike, New Balance, Adidas, Oriflame, Virgin Mobile, Provident, VU, Castorama, Häagen-Dazs, Volkswagen, Fox Life, Reebok, MasterCard czy Enfamil.

Kampania obejmuje działania reklamowe w internecie, w tym na platformach VOD, działania w mediach społecznościowych wraz z konkursem (wycieczką na Santorini jako nagrodą główną), współpracę z influencerami podróżniczymi, reklamę w radio oraz działania PR (w tym warsztaty podróżniczo-kulinarne z udziałem zwycięzcy włoskiej edycji Master Chef). Kampania będzie prowadzona do września br. równocześnie na 14 europejskich rynkach.

Kampanii promocyjnej towarzyszy pierwszy etap procesu rebrandingu marki, którą możemy zobaczyć w nowej identyfikacji wizualnej. Kolejne etapy obejmujące zmianę brandingu produktu, będą realizowane sukcesywnie do końca br. Za kreację nowego brandingu Vasco odpowiada krakowska agencja Studio Otwarte.

Źródło: Vasco

www.vasco-electronics.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764