logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Vaya Woman – nowa kampania Salomon

  PR 02.10.2020, przeczytano 1138 razy
ilustracja

Vaya Women to najnowsza kolekcja obuwia marki Salomon, wiodącego producenta produktów outdoor’owych na świecie. Stylowa i praktyczna linia została zaprojektowana specjalnie dla kobiet do wszelkich aktywności na świeżym powietrzu, co podkreśla hasło kampanii „Zawsze tam, gdzie Ty”. Z okazji premiery do grona ambasadorek marki dołączyła aktorka Anna Dereszowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vaya-woman-%E2%80%93-nowa-kampania-salomon,388621,artykul.html

- Kobiety stanowią stale rosnący segment na rynku outdoor’owym. Coraz więcej pań poszukuje sprzętu dedykowanego aktywnościom w terenie, a oferta produktów przeznaczonych do sportu na zewnątrz nie była do tej pory dostosowana do potrzeb i wymagań kobiet. Mamy wrażenie, że największy problem stanowiły buty – brakowało takich, kładących nacisk na oddychalność czy lekkość, które jednocześnie byłyby butami stylowymi oraz odpowiadałyby na tak często spotykaną u kobiet przypadłość, jaką są haluksy. Pragniemy łamać stereotypy i zapewniać paniom to, czego potrzebują, aby z pełnią satysfakcji mogły uprawiać aktywność na zewnątrz. Przedstawiamy specjalnie wyselekcjonowaną kolekcję butów dla żądnych przygód kobiet, które kochają sporty outdoor’owe. – mówi Iwona Skolicka, Dyrektor Marketingu Amer Sports Poland.

Salomon Vaya to kolekcja obuwia zaprojektowana z myślą o kobietach w każdym wieku, uprawiających sport, łączących aktywność fizyczną z codziennym życiem, nie zapominając przy tym o stylowym wyglądzie. W skład linii wchodzi 5 modeli: Vaya, Vaya GTX, Vaya MID GTX, Vaya Blaze TS CSWP oraz Vaya Powder TS CSWP. Każdy z nich daje wszechstronne możliwości i sprawdzi się praktycznie wszędzie – podczas wycieczki rowerowej po lesie czy parku, przejażdżki konnej, a także na spacerze po zróżnicowanym terenie. Vaya są dla kobiet, które szukają butów uniwersalnych, wygodnych oraz przede wszystkim – niezwodnych w trudnych warunkach.

W ramach działań komunikacyjnych kolekcji Vaya Woman, marka nawiązała współpracę z aktorką Anną Dereszowską, która została nową ambasadorką Salomon, dołączając do m.in. Pauliny Holtz, Beaty Sadowskiej i Anny Dziedzic. Wszystkie łączy sportowa pasja w outdoor’owej wersji oraz prowadzenie aktywnego trybu życia. Tak, jak marka Salomon, promują uprawianie sportu będącego sposobem na spędzanie wolnego czasu.

ilustracjastrzałka

Kampania Salomon Vaya startuje 5 października, a planowane wsparcie obejmuje działania w social mediach, publikacje branded content, a także kampanię online z największymi klientami sprzedającymi produkty sportowe (m.in. 8A, Martes, eObuwie). Komunikacja najnowszej kolekcji marki odbędzie się również w sklepach stacjonarnych, gdzie konsumenci będą mogli testować buty Vaya.

Działania PR dla marki Salomon prowadzi agencja Big Picture, odpowiadając za opracowanie strategii komunikacji do mediów oraz jej realizację. W ramach działań zrealizowano event dla dziennikarzy i influencerów, podczas którego testowano buty Vaya podczas konkurencji sportowych w terenie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764