Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość zagadnień związanych z COVID-19 i pomagać społeczności na całym świecie lepiej radzić sobie z rozprzestrzeniającym się wirusem. Kampania umożliwi współpracę przedsiębiorstw, marek, wydawców i celebrytów na rzecz walki z szerzeniem się choroby.
Inicjatywa prowadzona jest przy świadomości, że wirus wciąż wywiera wpływ na funkcjonowanie społeczności na całym globie. Reklamy wideo tworzone przez VDX.tv będą tłumaczone na kilka języków, aby mogły dotrzeć do ludzi we wszystkich rejonach świata. Ponadto VDX.tv będzie korzystać z pełnych możliwości swojej platformy w celu dostosowania komunikatów do potrzeb każdego miasta i przekazywania najistotniejszych informacji.
- W tej bezprecedensowej sytuacji jesteśmy zdeterminowani do działania i chcemy pomagać w tym, co robimy najlepiej: w łączeniu się z odbiorcami dzięki przykuwającym uwagę komunikatom i formatom wideo - powiedział Dilip DaSilva, dyrektor generalny VDX.tv. - Wideo to najlepszy format, za pomocą którego marki mogą komunikować się z klientami, ale też najlepszy format do przekazywania osobom na całym świecie wiedzy na temat sposobów walki z wirusem i radzenia sobie z tym, jaki wpływ wywiera jego obecność na rodziny i społeczności.
Format VDX.tv, którego nazwa jest skrótem od „Video Driven Experience” (usługi oparte na wideo) wychodzi od filmów wideo, ale daje użytkownikom również możliwość wejścia w interakcję z reklamą i zapoznanie się z dodatkowymi informacjami. Usługa może być dostosowywana w zależności od lokalizacji. Przykładowo, reklama może być źródłem informacji o najbliższych ośrodkach prowadzących selekcję pacjentów czy badania. W reklamach pojawiać się będą też linki do lokalnych zasobów od Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC).
- Poszukujemy przedsiębiorstw, marek, agencji, wydawców i rzeczników, którzy zechcieliby dołączyć do naszej kampanii. Aby przekazywać komunikaty jak najszerszemu gronu odbiorców, potrzebujemy wkładu zasobów lub środków finansowych, które pomogą w zakupie płatnych zasobów, potrzebni są też rzecznicy w każdym kraju, którzy będą nagrywać filmy, dzięki którym można będzie rozpowszechniać komunikaty - powiedział DaSilva. - Mój osobisty wkład w rozkręcenie kampanii to darowizna w wys. 100 tys. dolarów. Nasza spółka przekaże wszystkie posiadane zasoby na zasadzie pro-bono. Zatrudniamy ok. 500 pracowników, z których większość weźmie udział w tej inicjatywie.
Źródło: VDX.tv