logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vdx.tv uruchamia kampanię o COVID-19

  PR 06.04.2020, przeczytano 390 razy

Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość zagadnień związanych z COVID-19 i pomagać społeczności na całym świecie lepiej radzić sobie z rozprzestrzeniającym się wirusem. Kampania umożliwi współpracę przedsiębiorstw, marek, wydawców i celebrytów na rzecz walki z szerzeniem się choroby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vdx.tv-uruchamia-kampanie-o-covid-19,386472,artykul.html

Inicjatywa prowadzona jest przy świadomości, że wirus wciąż wywiera wpływ na funkcjonowanie społeczności na całym globie. Reklamy wideo tworzone przez VDX.tv będą tłumaczone na kilka języków, aby mogły dotrzeć do ludzi we wszystkich rejonach świata. Ponadto VDX.tv będzie korzystać z pełnych możliwości swojej platformy w celu dostosowania komunikatów do potrzeb każdego miasta i przekazywania najistotniejszych informacji.

- W tej bezprecedensowej sytuacji jesteśmy zdeterminowani do działania i chcemy pomagać w tym, co robimy najlepiej: w łączeniu się z odbiorcami dzięki przykuwającym uwagę komunikatom i formatom wideo - powiedział Dilip DaSilva, dyrektor generalny VDX.tv. - Wideo to najlepszy format, za pomocą którego marki mogą komunikować się z klientami, ale też najlepszy format do przekazywania osobom na całym świecie wiedzy na temat sposobów walki z wirusem i radzenia sobie z tym, jaki wpływ wywiera jego obecność na rodziny i społeczności.

Format VDX.tv, którego nazwa jest skrótem od „Video Driven Experience” (usługi oparte na wideo) wychodzi od filmów wideo, ale daje użytkownikom również możliwość wejścia w interakcję z reklamą i zapoznanie się z dodatkowymi informacjami. Usługa może być dostosowywana w zależności od lokalizacji. Przykładowo, reklama może być źródłem informacji o najbliższych ośrodkach prowadzących selekcję pacjentów czy badania. W reklamach pojawiać się będą też linki do lokalnych zasobów od Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC).

- Poszukujemy przedsiębiorstw, marek, agencji, wydawców i rzeczników, którzy zechcieliby dołączyć do naszej kampanii. Aby przekazywać komunikaty jak najszerszemu gronu odbiorców, potrzebujemy wkładu zasobów lub środków finansowych, które pomogą w zakupie płatnych zasobów, potrzebni są też rzecznicy w każdym kraju, którzy będą nagrywać filmy, dzięki którym można będzie rozpowszechniać komunikaty - powiedział DaSilva. - Mój osobisty wkład w rozkręcenie kampanii to darowizna w wys. 100 tys. dolarów. Nasza spółka przekaże wszystkie posiadane zasoby na zasadzie pro-bono. Zatrudniamy ok. 500 pracowników, z których większość weźmie udział w tej inicjatywie.

Źródło: VDX.tv

www.vdx.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764