logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vectra wzbogaca swoją ofertę programową o 9 nowych kanałów

  PR 31.03.2021, przeczytano 297 razy
ilustracja

Już z początkiem kwietnia br. listę oferowanych programów zasili w sumie aż 9 nowych pozycji – w tym dwa kanały tematyczne TVP, emitująca tureckie produkcje stacja DIZI oraz kanał Filmax 4K oferujący filmy, seriale i programy rozrywkowe w jakościach HD i 4K. Nowości pojawią się również w ofercie TV Smart.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vectra-wzbogaca-swoja-oferte-programowa-o-9-nowych-kanalow,390863,artykul.html

Już od 30 marca br., Vectra wprowadza do pakietu Srebrnego stację Ukraina 24, czyli główny kanał informacyjny na Ukrainie oraz dwa kanały tematyczne Telewizji Polskiej: emitujący filmy dokumentalne TVP Dokument i TVP Kobieta oferujący programy lifestyle’owe, poradnikowe i rozrywkowe. Użytkownicy pakietu Złotego mogą oglądać stację BIZNES24 HD, a od 1 kwietnia kanał DIZI, który będzie emitował, popularne w Polsce, tureckie seriale. Natomiast klienci korzystający z telewizyjnego pakietu Platynowego zyskują dostęp do kanału TOP KIDS JR HD skierowanego do dzieci i młodzieży, kanału dokumentalnego DocuBox HD z unikalną ofertą skierowaną do widzów żądnych wiedzy na temat otaczającego nas świata, jak również do stacji Filmax (Filmax HD oraz Filmax 4K), emitującej różnorodne filmy i seriale, w tym kino akcji, komedie i westerny. Jednocześnie, specjalnie dla graczy i fanów rywalizacji e-sportowej, w ofercie operatora pojawi się stacja Gametoon, gdzie widzowie znajdą nowości ze świata gier wideo, programy rozrywkowe z udziałem popularnych youtuberów i poczują wyjątkowe e-sportowe emocje w czasie oglądania profesjonalnych meczów. Wszystkie nowe programy dostępne są w jakości HD, a Filmax 4K dodatkowo w 4K – stając się już piątym kanałem w ofercie Vectra gwarantującym treści w tej wysokiej jakości.

Nowe programy będą dostępne również w ramach nowoczesnej usługi od Vectra, czyli TV Smart, w której Pakiet Max zostanie poszerzony o stacje: BIZNES24 HD, TOP KIDS JR HD oraz Filmax 4K.

- W Vectra konsekwentnie rozbudowujemy ofertę programową w ramach świadczonych usług. Nieustannie analizujemy potrzeby współczesnych użytkowników i staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Pragniemy podarować każdemu klientowi jego prywatne centrum zarządzania rozrywką, a w ramach niego niezawodną jakość oraz największą swobodę wyboru, zarówno treści, jak i czasu oraz sposobu ich oglądania. Naszą misją jest dostarczyć możliwie najbogatszą ofertę programową niezależnie od tego, z jakiej usługi nasz klient korzysta. Niezmiennie stawiamy na jakość i dalsze udoskonalanie dostarczanych usług, dlatego w naszej ofercie można oglądać treści również w wysokiej jakości 4K – mówi Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.

Co więcej, w większości kanałów (z wyjątkiem TVP Dokument i TVP Kobieta) można będzie korzystać z funkcji Catch-up TV – pozwalającej na powrót (do 7 dni wstecz) do wybranych programów oraz Restart TV – umożliwiającej oglądanie od początku programu, który już się rozpoczął. Obie funkcje są znacznikiem nowoczesnej telewizji, którą oferuje Vectra – gdzie to widz decyduje kiedy ogląda ulubione programy.

Należąca do grupy Vectra Multimedia Polska również kontynuuje wzmocnienie oferty dodając 6 nowych kanałów: DIZI, TVP Dokument, TVP Kobieta i Ukraina 24 w ramach pakietu Minibox oraz dodatkowo TOP KIDS JR HD i DocuBox HD dla wybierających opcję Superbox.

Źródło: Grupa Vectra

www.vectra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok nawiązał współpracę z Shopify, aby wesprzeć przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz rozszerzaniu strategii handlowych, poprzez kampanie skierowane do unikalnej społeczności platformy. Dzięki współpracy TikToka i Shopify w Polsce, nawiązującej do globalnej premiery ogłoszonej w październiku 2020 r., platforma wprowadza funkcje, które...
Jak konsumujemy telewizję na żywo przez internet i VOD?
Czas spędzony na oglądaniu TV na żywo w sieci oraz treści wideo oferowanych w technologii streamingu wzrósł o 36% r/r. W Europie blisko co druga (46%) osoba konsumuje takie treści za pośrednictwem SMART TV oraz dekodera, a w Polsce przede wszystkim (42%) poprzez przeglądarkę internetową, wynika z najnowszych badań GONET.TV.
TikTok pozwala użytkownikom nawiązywać kontakt i budować relacje z markami, które kochają. Reklamodawcom natomiast umożliwia wykorzystanie unikalnego formatu, popularności, atrakcyjności oraz zasięgu platformy w celu dotarcia do nowych grup odbiorców. Dziś TikTok wprowadza TikTok Brand Lift Study (BSL), dzięki któremu będą oni mogli zmierzyć realną wartość...
Rockowe wakacje z Rock Radiem
Już w piątek, 25 czerwca 2021 r. w Rock Radiu rozpoczną się wakacje, a wraz z nimi ruszy letnia ramówka stacji. Znajdą się w niej m.in. programy nadawane co piątek z plenerowego studia w warszawskim Hard Rock Cafe, w którym wystąpią zespoły wyłonione w Festiwalu Klasyki Rocka. Redakcja Rock Radia zaprosi też słuchaczy do sprawdzenia się Wielkim Teście z klasyki...
W te wakacje Radio Złote Przeboje stawia na muzykę. Od 28 czerwca br. na antenie stacji pojawiać się będzie jeszcze więcej największych przebojów z lat 80., 90. i dwutysięcznych zgodnie z hasłem "Gramy na to, jak na lato!". Oprócz tego słuchacze rozgłośni nadal będą mogli spróbować swoich sił w konkursie związanym z Euro 2020, a także m.in....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764