logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vectra z odświeżonym brandingiem

  PR 05.10.2020, przeczytano 1357 razy
ilustracja

Grupa Vectra, największy operator telewizji kablowej, dokonała rebrandingu marki. Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vectra-z-odswiezonym-brandingiem,388639,artykul.html

Rok 2020 to szczególny czas dla Grupy Vectry – w wyniku dołączenia Multimedia Polska do Grupy Vectra, firma stała się największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Zmiana pozycji na rynku telekomunikacyjnym spowodowała konieczność rebrandingu marki.

Nowy logotyp jest nowoczesny, optymistyczny, pełen energii. Taka jest właśnie nowa Grupa Vectra. Za wprowadzenie nowego pozycjonowania po stronie klienta odpowiadała Iwona Kospał Pawłowska, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej w Grupie Vectra.

Agencja Isobar Polska, należąca do grupy Dentsu Aegis Network, przygotowała nowy logotyp Vectry oraz cały system identyfikacji wizualnej marki. Zespół Isobar odpowiada także za opracowanie projektu  pozycjonowania dla klienta. Agencja współpracuje z Vectrą od 2016 roku. Komunikację nowego brandingu wspiera dedykowany landing page www.vectra.pl/nowavectra.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764