logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vectra z odświeżonym brandingiem

  PR 05.10.2020, przeczytano 848 razy
ilustracja

Grupa Vectra, największy operator telewizji kablowej, dokonała rebrandingu marki. Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vectra-z-odswiezonym-brandingiem,388639,artykul.html

Rok 2020 to szczególny czas dla Grupy Vectry – w wyniku dołączenia Multimedia Polska do Grupy Vectra, firma stała się największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Zmiana pozycji na rynku telekomunikacyjnym spowodowała konieczność rebrandingu marki.

Nowy logotyp jest nowoczesny, optymistyczny, pełen energii. Taka jest właśnie nowa Grupa Vectra. Za wprowadzenie nowego pozycjonowania po stronie klienta odpowiadała Iwona Kospał Pawłowska, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej w Grupie Vectra.

Agencja Isobar Polska, należąca do grupy Dentsu Aegis Network, przygotowała nowy logotyp Vectry oraz cały system identyfikacji wizualnej marki. Zespół Isobar odpowiada także za opracowanie projektu  pozycjonowania dla klienta. Agencja współpracuje z Vectrą od 2016 roku. Komunikację nowego brandingu wspiera dedykowany landing page www.vectra.pl/nowavectra.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764