logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vegeta Natur z nową kampanią promocyjną

  PR 06.03.2020, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania Vegeta Natur. Produkty z linii Vegeta Natur będą wspierane nową kampanią reklamową w telewizji, digitalu i prasie, w social mediach, a także w Klubie Ekspertek portalu Ofeminin.pl oraz w punktach sprzedaży. Reklama nawiązuje do inspirowanego naturą ducha marki, przedstawiając klientom jej pełną energii i kreatywności twarz. Jednocześnie podkreśla, jak wiele przyjemności może dostarczyć przyrządzanie potraw inspirowanych naturą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vegeta-natur-z-nowa-kampania-promocyjna,385960,artykul.html

We wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych emitowany będzie spot promujący nowości Vegety Natur – przyprawę w płynie Vegeta Natur bez dodatku glutaminianu sodu, a także Vegeta Natur kostki rosołowe bez dodatku glutaminianu sodu. Hasłem przewodnim kampanii jest „Inspirowane Naturą”.

Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformach YouTube, Player oraz IPLA. Podkreślają one innowacyjność produktu jako odpowiedź marki Vegeta na aktualne potrzeby konsumentów i trendy żywieniowe. Pełne kulinarnych inspiracji treści w internecie, przygotowane m.in. przez kluczowych blogerów kulinarnych, pokazują także bogate zastosowanie produktów z portfolio Vegeta Natur. Kulinarne inspiracje, przepisy na pyszne dania będzie można znaleźć w prasie i w mediach społecznościowych, a na kanale Youtube, dzięki kulinarnym filmom video, zobaczyć jak przygotować krok po kroku ciekawe dania z użyciem produktów Vegeta Natur. Możliwość przetestowania produktów z linii Vegeta Natur otrzymają również Ekspertki Klubu Ofeminin.pl, a także klienci wybranych punktów sprzedaży podczas organizowanych akcji z udziałem hostess.

Źródło: Podravka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec,...
Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764