logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vegeta podsumowuje wakacyjne aktywacje z Radiem ZET

  PR 02.09.2024, przeczytano 796 razy
ilustracja

Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vegeta-podsumowuje-wakacyjne-aktywacje-z-radiem-zet,405505,artykul.html

Wakacje z marką VEGETA

"A może nad morze… z Radiem ZET" to coroczne wydarzenie organizowane przez radiostację, które odbywa się w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach Polski. W tym roku była to Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Mielno, Pobierowo oraz Międzyzdroje. W ramach wydarzenia można było uczestniczyć w licznych konkursach i aktywnościach zorganizowanych przez partnerów – jednym z nich była VEGETA. W wyznaczonej strefie marki przygotowano wiele atrakcji skierowanych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Prowadzone były m.in. zajęcia sportowe i konkursy z nagrodami, a dla wszystkich zaangażowanych marka przyszykowała przekąski, w tym popcorn z przyprawą VEGETA. Uczestnicy mogli liczyć również na podarunki w postaci produktów marki.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Połączenie wakacyjnej, rozrywkowej atmosfery z aktywnym wypoczynkiem w rytm muzyki radia ZET to właśnie to, czego mogli doświadczyć urlopowicze w nadmorskich kurortach w strefie VEGETA. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy być partnerem tej akcji, która umożliwiła nam spotkanie i porozmawianie, a także wspólną zabawę z konsumentami.” – mówi Joanna Ściebura, Brand Manager w Podravka Polska. „Latem intensywnie pracowaliśmy również nad urozmaiceniem naszej oferty, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już w najbliższych miesiącach.” – dodaje.

Źródło: Podravka Polska

www.podravka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764