logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Velobank i zaprasza do Świata Bardziej Love

  PR 13.02.2024, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji walentynek ruszyła wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która wpisuje się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani. Aż 1/3 z nas obchodzi ten dzień z tymi, którzy są dla nas ważni – a więc z przyjaciółmi, dziećmi oraz… we własnym towarzystwie. Dlatego VeloBank zamienia Świat Bardziej Velo na Świat Bardziej Love. Działania będą prowadzone w kinie, internecie, social mediach, obejmą także placówki własne, kanały kontaktu z klientem oraz PR i komunikację wewnętrzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/velobank-i-zaprasza-do-swiata-bardziej-love,403100,artykul.html

VeloBank w swojej nowej kampanii zamiast zawężać walentynki tylko do zakochanych, ulepsza je rozszerzając ich znaczenie. Walentynkowe serca, uścisk, ciepłe słowo – należą się wszystkim, którzy są dla nas ważni. I jak się okazuje dokładnie takie myślenie towarzyszy sporej części Polaków. Wyniki reprezentatywnego badania VeloBanku pokazały, że wprawdzie 56 proc. osób spędzi ten dzień w towarzystwie partnera lub partnerki, ale już co trzeci badany docenia szersze grono: 13 proc. planuje aktywności z dziećmi, rodzicami, przyjaciółmi, znajomymi czy rodzeństwem, a co piąty ankietowany wybiera czas ze sobą samym.

Każde uczucie jest warte celebracji i docenienia. Dlatego z okazji 14 lutego na wszystkich – nie tylko zakochanych – będą czekały dwa produkty. Lokata Walentynkowa „Oszczędzaj na to, co kochasz”,  z oprocentowaniem 5 proc. w skali roku na 3 miesiące, ważna do 18 lutego br. Ponadto, wspólnie z PRU, bank oferuje ubezpieczenie Start w Życie pod walentynkowym hasłem „Rozmowy z miłości o przyszłości”. Pozwala ono systematycznie gromadzić kapitał na potrzeby i marzenia m.in. dziecka w okresie jego startu w dorosłe życie.

Poza promocją nowych produktów, działania marketingowe VeloBanku wokół 14 lutego obejmują również spot reklamowy w kinach, w którym zielony logotyp zamieni się na czerwony, a zamiast „VELO” pojawi się „LOVE”. W placówkach klienci dostaną słodkości i kartki walentynkowe, które będą mogli wręczyć tym, których doceniają. W kanałach social media zostaną zaprezentowane wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie VeloBanku, które pokazuje, że Polacy już teraz celebrują rozszerzoną wersję święta, jak się okazało nie tylko, zakochanych. Na śledzących profile banku na Instagramie i Facebooku czekać będzie konkurs z możliwością wygrania biletów do kina. Tę samą nagrodę mogą zdobyć pracownicy banku, na których również czekają różne aktywacje i zaproszenie do wspólnego celebrowania walentynek.

– Z okazji walentynek nasz bank staje się LoveBankiem. Zapraszamy wszystkich do świata, gdzie miłości jest po prostu więcej. Rozszerzamy też swoją ofertę o Lokatę Walentynkową i przypominamy o ubezpieczeniu zabezpieczającym przyszłość dzieci „Start w Życie”. Tym samym oficjalnie, choć na krótki czas, zamieniamy Świat Bardziej Velo, który tak lubią nasi klienci, na Świat Bardziej Love, w którym miłość pozwala doceniać za wszystkie małe i duże rzeczy. Zachęcam też, żeby nie tylko w walentynki, ale jak najczęściej szukać okazji do bycia „bardziej love” – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

Źródło: VeloBank S.A.

Dodatkowe informacje:

Metodologia: badanie przeprowadzono na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1045 osób. Kwoty dobrane według reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji:  26 - 29 stycznia 2024. Metoda: CAWI.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764