logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”

  PR 25.11.2022, przeczytano 966 razy
ilustracja

VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/velobank-z-kampania-_swiat-bardziej-velo_,398126,artykul.html

W swojej strategii VeloBank stawia na pierwszym miejscu klientów: obecnych i przyszłych. Nowe podejście zostało oparte na obserwacji konsumenckiej, która mówi o tym, że ludzie chcą związać się z bankiem, który stara się bardziej: pomaga w codzienności, umie się dopasować do zmieniających się potrzeb i jednocześnie buduje pozytywne wartości dla klientów, otoczenia oraz pracowników.

– Jako nowa marka na polskim rynku startujemy z czystą kartą i rozpoczynamy z zupełnie świeżym podejściem do komunikacji. Zapraszamy klientów do świata, w którym bankowanie przynosi korzyści i jednocześnie pomaga w spokojnym myśleniu zarówno o codzienności, jak i przyszłości. Tworząc nasze produkty stawiamy na bezpieczeństwo, mobilność i nowoczesność: to są te elementy, które cenione są dzisiaj najbardziej. Nasze logo z kolei odzwierciedla elastyczność w dopasowywaniu do bieżących potrzeb, często również bardzo dynamicznie się zmieniających – mówi Adam Marciniak, Wiceprezes Zarządu p.o. Prezesa Zarządu VeloBank.

Wyjątkowa konstrukcja logotypu

Nowy logotyp VeloBanku to cztery kwadraty, które odzwierciedlają najważniejsze wartości i filary rozwoju banku. Pierwszy obszar to nowoczesność, czyli działania w obszarze digital i dążenie do dynamiki charakterystycznej dla organizacji fintech. Drugi to transparentność, co oznacza jasne i przejrzyste zasady produktów i usług, ale też troskę o środowisko, poprzez finansowanie i współfinansowanie zielonych inicjatyw klientów banku. Trzecia  wartość to zrozumienie, czyli dynamiczne reagowanie na potrzeby klientów, co wyraża angielskie pojęcie „velocity”, będące składową nazwy banku. Ostatni kluczowy element to bezpieczeństwo, jako podstawowa wartość w finansach, stanowiąca fundament całej organizacji.

Podstawowy logotyp występuje w układzie kwadratowym, ale adaptuje się w zależności od potrzeb również do formy poziomej belki. Podkreśla to elastyczność VeloBanku. Charakterystyczny, nasycony odcień zieleni wspiera „zielone” aspiracje nowej marki.

Najważniejsze VeloWartości

Esencja nowej marki mówi o tym, że VeloBank to bank pozytywnych wartości, a w ślad za tym powstała również misja podkreślająca, że bank chce współtworzyć „Świat bardziej Velo”, w którym dobre wybory się opłacają, a pozytywne wartości i postawy tworzą wartość dodatkową: satysfakcję klientów i pracowników, pozytywne zmiany w środowisku, atrakcyjne warunki dla inwestorów.

VeloBank od 16 listopada prowadził kampanię teaserową, która 21 listopada zmieniła się w kampanię wizerunkową, a od 28 listopada zostanie wzmocniona przez kampanię produktową, prezentującą VeloKonto jako flagowy produkt związany z rebrandingiem. Działania będą prowadzone w telewizji (spot 15” w stacjach ogólnopolskich), prasie, radiu oraz internecie. Obejmie również reklamę zewnętrzną. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Human Ark. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc. Planowane są kolejne odsłony kampanii marketingowych.

Źródło: VeloBank

www.velobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764