logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Velobank z nową rzeczniczką i dyrektorką Biura Public Relations

  PR 11.08.2023, przeczytano 563 razy
ilustracja

VeloBank wzmocnił zespół odpowiedzialny za public relations, który dba m.in. o wizerunek banku, relacje z mediami i interesariuszami. Od sierpnia br. funkcję rzeczniczki prasowej pełni Monika Banyś. Urszula Maciejewska buduje świadomość marki oraz opracowuje i wdraża strategię komunikacji dla projektów CSR. Ignacy Słoński koordynuje tematy związane z udziałem w konferencjach, pozycjonowaniem ekspertów i komunikacją projektów sponsorskich, natomiast Justyna Bogucka-Kwella odpowiada za PR produktów bankowych. Biurem Public Relations zarządza Katarzyna Koper.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/velobank-z-nowa-rzeczniczka-i-dyrektorka-biura-public-relations,401041,artykul.html

Rolę rzecznika VeloBanku, od sierpnia br. przejęła Monika Banyś. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Neweckiego. W swojej karierze Banyś miała okazję pracować dla wielu klientów z sektora finansów, nieruchomości oraz rynku pracy, w tym dla Santander Bank Polska, CBRE czy Personnel Service. Nowa rzeczniczka jest związana z ZOOM bsc, agencją, która aktualnie wspiera VeloBank w komunikacji i działaniach PR.

Katarzyna Koper objęła stanowisko dyrektorki nowo utworzonego Biura Public Relations. Przez ostatnie pięć lat była dyrektorką Biura Relacji Zewnętrznych w PKP Energetyka S.A., wówczas spółce z portfolio CVC Capital Partners. Wcześniej zarządzała agencją Publicis Consultants Polska, pracowała jako Account Director w MSL Group i Account Manager w Leo Burnett, zapewniając wsparcie strategiczne i wizerunkowe dla różnorodnych firm, m.in. z branży finansowej czy technologicznej.

Biuro Public Relations VeloBanku tworzą także: Urszula Maciejewska, managerka, która posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w komunikacji w sektorze finansowym, zdobytym m.in. w Banku BPH oraz Fiserv Polska; Justyna Bogucka-Kwella, ekspertka w komunikacji oraz marketingu, pracująca wcześniej dla różnych marek konsumenckich; a także Ignacy Słoński, który przed dołączeniem do VeloBanku pracował m.in. w Generali oraz Santander Bank Polska.

– Po 10 miesiącach działalności VeloBank to już uznana marka na polskim rynku bankowym. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce banków, z szeroką i innowacyjną ofertą. Tworzymy Świat Bardziej Velo dbając, aby nasi klienci otrzymywali nowoczesne produkty, które upraszczają finansową codzienność i kompleksowo odpowiadają na ich potrzeby. Wiemy, że jasna i spójna komunikacja jest kluczowa, zwłaszcza, że jesteśmy bankiem szukającym inwestora, tworzącym wartość dla przyszłego właściciela. Dlatego wzmacniamy nasz zespół i powierzamy PR w ręce specjalistów, którzy będą kontynuowali budowanie silnej marki w oczach klientów, otoczenia oraz potencjalnych inwestorów – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Źródło: VeloBank

www.velobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764