logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Veneo dla Doppelherz: kampania „Siła Relacji”

  PR 12.05.2020, przeczytano 1220 razy
ilustracjastrzałka

Jak zmieniają się relacje międzyludzkie w dobie pandemii koronawirusa? Wystartowała storytellingowa kampania digitalowa „Siła Relacji”, promująca produkt Doppelherz Vital Tonik, organizowana przez agencję digitalową Veneo i Veneo Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-veneo-dla-doppelherz%3A-kampania-_sila-relacji_,386982,artykul.html

Kampania „Siła Relacji” przypada na okres pandemii COVID-19. W tych czasach szczególnie uświadamiamy sobie potrzebę posiadania silnych relacji z bliskimi. W przestrzeni internetowej, gdzie konsumenci szukają emocji, z którymi mogą się utożsamić, potrzebny jest autentyczny głos i miejsce, gdzie odkryją Siłę Relacji – zwłaszcza tych rodzinnych, a przy tym będą mieli okazję, by wyrazić swoje uczucia, takie jak wdzięczność czy troska. To dlatego kampanię otworzył spot wideo, stworzony niezwykle emocjonalną techniką rysunków na piasku. Nieco ponad 3-minutowa narracja przedstawia historię cyklu życia człowieka w kontekście relacji z rodzicami i domem rodzinnym, skłaniając odbiorców do gestów czułości, troski, obecności. Tematy te porusza również psycholog, dr Aleksandra Piotrowska, która w 3-częsciowym nagraniu wideo z perspektywy naukowej opowiada o więzi, przywiązaniu i miłości w rodzinie oraz tęsknocie za bliskimi w dobie pandemii.

O Sile Relacji ze swoimi rodzicami w ramach akcji, która nawiązuje do zbliżających się Dni Matki i Ojca opowiedzieli również influencerzy: Ania Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela, jednocześnie zachęcając do udziału w 2-etapowym konkursie organizowanym na stronie www.siladwochserc.pl. Biorąc w nim udział, użytkownicy mają szansę wygrać wyjątkowy zestaw prezentowy dla swoich rodziców: Vital Tonik, luksusową kosmetyczkę lub portfel ADAM BARON oraz kubek #SiłaDwóchSerc. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display (ekosystem Googla i Facebooka).

Kampania przygotowana została w ramach całorocznej strategii digitalowej suplementów żywności realizowanej pod hasłem „Siła Życia”, której celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywności, wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target.

Za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance, które od stycznia tego roku obsługują dwie marki należące do Queisser Pharma: Doppelherz i Protefix.

Źródło: Veneo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764