logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veneo przeprowadza launch marki Suavinex w Polsce

  PR 26.09.2019, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka

Firma Suavinex z akcesoriami premium dla dzieci i niemowląt, których używała nawet Hiszpańska rodzina królewska, zadebiutowała na polskim rynku. Za obsługę marketingową marki odpowiada całościowo agencja Veneo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veneo-przeprowadza-launch-marki-suavinex-w-polsce,384102,artykul.html

Firma, która powstała w 1983 roku, a obecnie sprzedaje swoje produkty na całym świecie, dotarła również do Polski. Produkty Suavinex cechuje oryginalność i niepowtarzalny design. To limitowane kolekcje unikalnych akcesoriów dla dzieci. Misją marki jest oferowanie mamom oraz maluchom piękniejszego i całkowicie bezpiecznego świata, już od chwili narodzin.

Produkty Suavinex wytwarzane są na terenie UE, w Hiszpanii oraz Słowacji, posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty i akredytacje. Są wolne od bisfenolu A, substancji często stosowanej przy produkcji artykułów z tworzyw sztucznych, mającego negatywny wpływ na zdrowie.

Za launch marki w Polsce odpowiedzialna jest krakowska agencja digitalowa Veneo. W zakres jej działań wchodzi: projektowanie graficzne, wdrożenie strony internetowej, opracowanie drukowanych materiałów reklamowych, obsługa mediów społecznościowych, współpraca z influencerami i wysyłki materiałów PR-owych. Oprócz tego Veneo przeprowadzi zintegrowaną kampanię reklamową w Google Ads, Facebook i Instagram Ads.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764