logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Venus i Serena Williams zostają ambasadorkami Shares

  PR 06.10.2022, przeczytano 321 razy
ilustracja

Venus i Serena Williams zostały udziałowcami oraz ambasadorkami Shares, startupu inwestycyjnego z platformą społecznościową. Siostry wspierają misję platformy polegającą na uspołecznieniu inwestycji i edukacji finansowej - w szczególności wśród kobiet. Startup, który w Wielkiej Brytanii zgromadził już ponad 150 000 użytkowników, wchodzi do Polski w IV kwartale 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/venus-i-serena-williams-zostaja-ambasadorkami-shares,397484,artykul.html

Shares, pierwsza w Europie aplikacja do inwestowania z wbudowaną platformą społecznościową, ogłosiła, że ​​międzynarodowe mistrzynie tenisa, Venus i Serena Williams, zostały pierwszymi ambasadorkami Shares, stając się jednocześnie udziałowcami spółki.

Serena Williams od lat jest aktywną inwestorką. Jej fundusz Serena Ventures od 2014 roku pomaga startupom na wczesnych etapach ich rozwoju, skupiając się m.in. na firmach założonych przez kobiety i osoby pochodzące z grup mniejszościowych oraz szeroko pojętej edukacji. Nowa inwestycja sióstr Williams - aplikacja Shares jeszcze w tym roku wchodzi do Polski. Nasz rynek jest strategicznym obszarem rozwoju startupu, gdzie posiada już hub marketingowy na ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej, centrum rozwoju produktu i zespół wsparcia klienta.

Wyznawane wartości i jasna wizji spółki zadecydowały o rozpoczęciu współpracy sióstr Williams i Shares. Wspólnie chcą sprawić, aby inwestowanie było dostępne dla każdego - niezależnie od wysokości posiadanych środków. Platforma otwiera się dla zróżnicowanych odbiorców, w tym kobiet, które do tej pory często nie miały wiedzy i dostępu do inwestowania.

- Kiedy po raz pierwszy usłyszałam misję Shares, byłam zachwycona. Rzadko zdarza się znaleźć firmy, które z taką pasją skupiają się na edukacji i przełamują bariery wejścia do świata finansów. Pokolenie Z ma ciekawy sposób patrzenia na świat, a dzięki mediom społecznościowym jest znacznie bardziej otwarte na edukację i dzielenie się tymi informacjami ze swoim środowiskiem. Uważam, że wszyscy, a zwłaszcza kobiety, powinny mieć narzędzia i dostęp do informacji ułatwiających przejęcie pełnej kontroli nad finansami osobistymi. Shares to platforma, która zachęca do rozmów o inwestycjach, których wszyscy powinniśmy być częścią - mówi Serena Williams.

- Shares to kreatywne i nowoczesna platforma, która rozwiązuje realny problem zarządzania finansami osobistymi, dlatego zdecydowaliśmy się zaangażować w rozwój tego startupu. Choć nasz zakres zainteresowań biznesowych jest szeroki, to połączyły nas wspólna pasja i wizja Shares, którą wspieramy i dzielimy - dodaje Venus Williams.

Benjamin Chemla, współzałożyciel i dyrektor generalny Shares, dodaje - Cieszę się, że mogę powitać Venus i Serenę w Shares. Naszym głównym celem jest stworzenie społeczności zapewniającej dostęp do finansów, z najlepszym produktem do inwestycji. Wyjątkowa i inspirująca historia Venus i Sereny, a także nasze wspólne wartości sprawiły, że z otwartymi rękoma przywitaliśmy je w gronie naszych udziałowców oraz jako pierwsze ambasadorki marki. Jesteśmy przekonani, że ich energia będzie nas napędzać do działania i inspirować do rozwoju Shares, jako lidera branży.

Startup, zaledwie kilka miesięcy temu, zamknął finansowanie rundy B na kwotę 40 mln USD z funduszu Petera Thiela, Valar Ventures. Spółka zbudowała swoją popularność wśród młodych użytkowników w Wielkiej Brytanii i stała się drugą najczęściej pobieraną aplikacją w kategorii „Finanse” w App Store i szóstą najczęściej pobieraną aplikacją w Wielkiej Brytanii od tego czasu uruchomienie w maju 2022 roku.

Shares uruchomił listę oczekujących dla polskich użytkowników, którzy jako pierwsi chcą przetestować aplikację i otrzymać bonus na start. Start aplikacji jest planowany na IV kw br.

Źródło: Shares

www.shares.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764