logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veolia promuje odnawianie zasobów świata

  PR 05.03.2019, przeczytano 1259 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Veolii w Polsce, której celem jest zwiększenie świadomości marki. Głównym kanałem komunikacji jest on-line, a nośnikiem – film wizerunkowy, który zostanie udostępniony na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Materiał będzie wyświetlany określonym grupom odbiorców na podstawie ich profili behawioralnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veolia-promuje-odnawianie-zasobow-swiata,381494,artykul.html

Veolia działa w obszarze usług środowiskowych, które obejmują produkcję i dystrybucję energii, oczyszczanie i doprowadzanie wody oraz zarządzanie odpadami w ramach gospodarki cyrkularnej. Motywem przewodnim filmu wizerunkowego jest prezentacja jej jako firmy obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień – widzimy jak towarzyszy mu od porannego prysznica, aż po powrót do domu, gdy reguluje ciepło w mieszkaniu. Tym samym Veolia pokazuje, że dostarczając swoje usługi, realizuje potrzeby klientów związane z poczuciem życiowego komfortu, wygody i bezpieczeństwa.

W filmie wizerunkowym biorą udział pracownicy Veolii oraz członkowie ich rodzin. To ilustruje, że są największą wartością firmy i przyczyniają się do stałego, konsekwentnego rozwoju biznesu Veolii.

- Wierzę, że historia opowiedziana w kampanii zachęci odbiorców do zapoznania się z działalnością naszej firmy. Wspieramy wizerunek Veolii jako marki przyjaznej środowisku, która promuje bioróżnorodność i ograniczenie zużycia zasobów naturalnych poprzez wdrażanie mechanizmów gospodarki o obiegu zamkniętym. Jestem niezwykle dumny z zaangażowania naszych pracowników w ten projekt, bo to świadczy, że identyfikują się z firmą i jej wartościami - mówi Fabien Ferrer, wiceprezes zarządu, zastępca dyrektora generalnego Grupy Veolia w Polsce.

ilustracjastrzałka

Prowadzona we współpracy z firmą Netsprint kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy zakłada działania w Internecie i emisję spotów na podstawie profili behawioralnych. Drugi krok przewiduje emisje w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem kanału mobile. Dodatkowo w ramach kampanii Veolia rozpoczęła współpracę z influencerami, którzy edukują w temacie ochrony środowiska.

- Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym na niestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, i jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje – czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski - mówi Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji Grupy Veolia w Polsce.

ilustracjastrzałka

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Netsprint, a za działania public relations odpowiada agencja United PR. Film znajduje się do pobrania pod linkiem, z kolei inne materiały w postaci zdjęć dostępne są w załącznikach. Video zostało również umieszczone na platformie YouTube.

Źródło: Grupa Veolia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764