logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veovee wyłącznym partnerem Inmobi na rynku polskim

  PR 06.12.2018, przeczytano 199 razy

Veovee – agencja digital marketingu, zostało wyłącznym partnerem globalnej sieci mobilnej Inmobi na rynek polski. Rozszerzona oferta agencji zawiera wszystkie produkty mobilne oferowane przez globalną sieć reklamową. Współpraca obejmuje zarówno zakres sprzedażowy, jak i technologiczny, dzięki czemu Veovee już teraz może oferować marketerom na lokalnym rynku rozwiązania w modelu bezpośrednim i programatycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veovee-wylacznym-partnerem-inmobi-na-rynku-polskim,380432,artykul.html

- Rozszerzenie naszej oferty o współpracę z niezależną, największą siecią reklamy mobilnej na świecie jest dla nas dużym wyróżnieniem. Lokalne siły sprzedażowe oraz wsparcie technologiczne zapewniane przez Veovee, połączone z szerokim dostępem do najnowszych rozwiązań z zakresu reklamy mobilnej, jakie oferuje Inmobi, pozwoli oferować produkty idealnie wpisujące się w strategię komunikacji marek – mówi Karolina Wacholska-Sulejewska CEO agencji Veovee

- Pozyskanie wiarygodnego partnera sprzedażowego na polskim rynku jest dla nas kluczowe, ponieważ jesteśmy obecni w regionie od kilku lat i widzimy rosnący tu potencjał. Polska jest dla nas priorytetem w Europie Wschodniej, dlatego postawiliśmy na partnera oferującego nie tylko szeroki dostęp do reklamodawców, ale także rozumiejącego zachodzące zmiany na rynku reklamowym  - dodaje María Puerta - Head Of Partnerships, EMEA & LATAM – InMobi.

Źródło: Veovee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764