logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veovee wyłącznym partnerem Inmobi na rynku polskim

  PR 06.12.2018, przeczytano 235 razy

Veovee – agencja digital marketingu, zostało wyłącznym partnerem globalnej sieci mobilnej Inmobi na rynek polski. Rozszerzona oferta agencji zawiera wszystkie produkty mobilne oferowane przez globalną sieć reklamową. Współpraca obejmuje zarówno zakres sprzedażowy, jak i technologiczny, dzięki czemu Veovee już teraz może oferować marketerom na lokalnym rynku rozwiązania w modelu bezpośrednim i programatycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veovee-wylacznym-partnerem-inmobi-na-rynku-polskim,380432,artykul.html

- Rozszerzenie naszej oferty o współpracę z niezależną, największą siecią reklamy mobilnej na świecie jest dla nas dużym wyróżnieniem. Lokalne siły sprzedażowe oraz wsparcie technologiczne zapewniane przez Veovee, połączone z szerokim dostępem do najnowszych rozwiązań z zakresu reklamy mobilnej, jakie oferuje Inmobi, pozwoli oferować produkty idealnie wpisujące się w strategię komunikacji marek – mówi Karolina Wacholska-Sulejewska CEO agencji Veovee

- Pozyskanie wiarygodnego partnera sprzedażowego na polskim rynku jest dla nas kluczowe, ponieważ jesteśmy obecni w regionie od kilku lat i widzimy rosnący tu potencjał. Polska jest dla nas priorytetem w Europie Wschodniej, dlatego postawiliśmy na partnera oferującego nie tylko szeroki dostęp do reklamodawców, ale także rozumiejącego zachodzące zmiany na rynku reklamowym  - dodaje María Puerta - Head Of Partnerships, EMEA & LATAM – InMobi.

Źródło: Veovee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764