Z początkiem kwietnia agencja digital marketingu Veovee została strategicznym partnerem spółki Smart55 oferującej rozwiązania marketingu natywnego, będącego liderem reklamy in-image na polskim rynku.
W wyniku porozumienia Veovee będzie zajmowała się rozwojem sprzedaży produktu Smart55 do podmiotów z rynku mediowego na zasadzie wyłączności.
Produkty Smart55 opierają się na natywnym formacie wspartym tagowaniem zdjęć na portalach internetowych, zarówno w wersji desktopowej, jak i mobile. Dzięki nawiązanej współpracy Smart55 będzie mógł znacząco zwiększyć zasięg swojej działalności handlowej oraz zwiększyć portfolio klientów reklamowych oraz serwisów partnerskich. Nawiązana współpraca stwarza również wiele synergii technologicznych pomiędzy obiema spółkami.
Dołączenie do oferty Veovee rozwiązania natywnego to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju spółki. Poprzez poszerzanie portfolio unikalnych produktów reklamowych agencja dociera z mierzalnym przekazem reklamowym do szerokiego spektrum internautów.
- Nawiązaliśmy współpracę ze Smart55, ponieważ dostrzegliśmy potencjał do rozwoju produktu opartego o technologię image recogniotion. Nie bez znaczenia był też najszerszy obecnie zasięg tego typu rozwiązania na polskim rynku reklamowym – mówi Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO agencji Veovee.
- Współpraca z Veovee pozwoli nam zwiększyć skalę naszego biznesu, głównie dzięki doświadczeniu zespołu oraz ugruntowanym relacjom z klientami z branży mediowej – mówi Jan Dybczyński, CEO Smart55.
Źródło: Veovee