logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veovee wyłącznym przedstawicielem Smart55 dla podmiotów mediowych

  PR 03.04.2020, przeczytano 1438 razy

Z początkiem kwietnia agencja digital marketingu Veovee została strategicznym partnerem spółki Smart55 oferującej rozwiązania marketingu natywnego, będącego liderem reklamy in-image na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veovee-wylacznym-przedstawicielem-smart55-dla-podmiotow-mediowych,386398,artykul.html

W wyniku porozumienia Veovee będzie zajmowała się rozwojem sprzedaży produktu Smart55 do podmiotów z rynku mediowego na zasadzie wyłączności.

Produkty Smart55 opierają się na natywnym formacie wspartym tagowaniem zdjęć na portalach internetowych, zarówno w wersji desktopowej, jak i mobile. Dzięki nawiązanej współpracy Smart55 będzie mógł znacząco zwiększyć zasięg swojej działalności handlowej oraz zwiększyć portfolio klientów reklamowych oraz serwisów partnerskich. Nawiązana współpraca stwarza również wiele synergii technologicznych pomiędzy obiema spółkami.

Dołączenie do oferty Veovee rozwiązania natywnego to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju spółki. Poprzez poszerzanie portfolio unikalnych produktów reklamowych agencja dociera z mierzalnym przekazem reklamowym do szerokiego spektrum internautów.

- Nawiązaliśmy współpracę ze Smart55, ponieważ dostrzegliśmy potencjał do rozwoju produktu opartego o technologię image recogniotion. Nie bez znaczenia był też najszerszy obecnie zasięg tego typu rozwiązania na polskim rynku reklamowym – mówi Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO agencji Veovee.

- Współpraca z Veovee pozwoli nam zwiększyć skalę naszego biznesu, głównie dzięki   doświadczeniu zespołu oraz ugruntowanym relacjom z klientami z branży mediowej – mówi Jan Dybczyński, CEO Smart55.

Źródło: Veovee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764