logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veovee wzmacnia client service

  PR 30.11.2022, przeczytano 299 razy
ilustracja

Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veovee-wzmacnia-client-service,398180,artykul.html

Hubert Skubij ma ponad 17-letnie doświadczenie w realizacji działań z obszarów digital marketingu i new business. W Veovee jako Senior Account Manager odpowiada za kompleksową obsługę kampanii mobilnych, wykorzystujących m.in. rich media oraz formaty gamingowe. Ostatnio zajmował się pozyskiwaniem partnerów biznesowych oraz sprzedażą powierzchni reklamowych w PMPG Polskie Media, a przedtem w Gremi Media. Wcześniej jako Senior Key Account Manager w Mobiem prowadził kampanie w aplikacjach oraz grach mobilnych. W latach 2005-2020 pracował w Wirtualna Polska Media, zajmując się pozyskiwaniem nowych klientów oraz kompleksową obsługą obecnych w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych dedykowanych działaniom wizerunkowym, performance i content marketingowym. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował działania dla jednych z największych marek i domów mediowych na polskim rynku m.in.: Allianz, Eobuwie, LG, Mindshare, Mediacom, Media Saturn Holding, Orange, RTV Euro AGD, Yves Rocher czy Ziaja.

Jolanta Kozak w Veovee na stanowisku Account Manager odpowiada za prowadzenie kampanii mobilnych. Wcześniej przez blisko 11 lat pracowała jako starszy specjalista w zespole ds. negocjacji i handlu biura reklamy Telewizji Polskiej. Zajmowała się wówczas kompleksową obsługą klientów w zakresie planowania, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych. Prowadziła działania m.in. dla domów mediowych z Grupy dentsu Polska oraz Publicis Poland. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Mediacom Warszawa oraz CR Media.

obrazek

Źródło: Veovee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764