logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veovee wzmacnia client service

  PR 30.11.2022, przeczytano 766 razy
ilustracja

Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veovee-wzmacnia-client-service,398180,artykul.html

Hubert Skubij ma ponad 17-letnie doświadczenie w realizacji działań z obszarów digital marketingu i new business. W Veovee jako Senior Account Manager odpowiada za kompleksową obsługę kampanii mobilnych, wykorzystujących m.in. rich media oraz formaty gamingowe. Ostatnio zajmował się pozyskiwaniem partnerów biznesowych oraz sprzedażą powierzchni reklamowych w PMPG Polskie Media, a przedtem w Gremi Media. Wcześniej jako Senior Key Account Manager w Mobiem prowadził kampanie w aplikacjach oraz grach mobilnych. W latach 2005-2020 pracował w Wirtualna Polska Media, zajmując się pozyskiwaniem nowych klientów oraz kompleksową obsługą obecnych w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych dedykowanych działaniom wizerunkowym, performance i content marketingowym. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował działania dla jednych z największych marek i domów mediowych na polskim rynku m.in.: Allianz, Eobuwie, LG, Mindshare, Mediacom, Media Saturn Holding, Orange, RTV Euro AGD, Yves Rocher czy Ziaja.

Jolanta Kozak w Veovee na stanowisku Account Manager odpowiada za prowadzenie kampanii mobilnych. Wcześniej przez blisko 11 lat pracowała jako starszy specjalista w zespole ds. negocjacji i handlu biura reklamy Telewizji Polskiej. Zajmowała się wówczas kompleksową obsługą klientów w zakresie planowania, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych. Prowadziła działania m.in. dla domów mediowych z Grupy dentsu Polska oraz Publicis Poland. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Mediacom Warszawa oraz CR Media.

obrazek

Źródło: Veovee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764