logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VerdeAgency wygrała przetarg na obsługę marki OptimaCardio

  PR 11.10.2024, przeczytano 356 razy
ilustracja

Współpraca w ramach umowy już się rozpoczęła, a jej zakres dotyczy obsługi strategicznej, przygotowania konceptu komunikacyjnego marki oraz opracowania, wdrożenia i produkcji materiałów reklamowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/verdeagency-wygrala-przetarg-na-obsluge-marki-optimacardio,406050,artykul.html

Wybór VerdeAgency został uzasadniony wysokim poziomem kompetencji w obszarze działań 360 stopni. Szczególnie istotne znaczenie miała koncepcja kreatywna przedstawiana przez agencję. Została ona oceniona jako najlepiej wpisująca się w obecne potrzeby marki, zapewniająca perswazyjne dotarcie do grupy docelowej, a jednocześnie silnie wyróżniająca się w bloku reklamowym. 

Zdecydowaliśmy się na wybór VerdeAgency, bo przygotowana propozycja jest skrojona na wymiar i dopasowana do wyzwań strategicznych marki. Doceniliśmy doświadczenie zespołu, który częściowo znamy jeszcze z czasów Red8 oraz świeże spojrzenie na insighty grupy docelowej i wynikający z tej analizy pomysł kreatywny. Do tego proponowane wykorzystanie nowoczesnych technologii produkcyjnych daje możliwość w efektywny sposób zrealizować wyróżniającą się komunikację. – mówi Katarzyna Marczewska, Bunge Polska.

 - Zwycięstwo w tym przetargu to dla nas podwójny sukces. Po pierwsze cieszy nas, że pozycjonowanie VerdeAgency, w którym obiecujemy odważną kreatywność potęgowaną doświadczeniem znajduje uznanie u Klientów i przekłada się na wygrane przetargi. Po drugie wracamy do obsługi marki, którą współtworzyliśmy ponad 10 lat temu. Teraz pod nowym szyldem, z nowymi kompetencjami, ale niezmiennym nastawieniem na budowanie silnej pozycji rynkowej marki – komentuje Piotr Potorski, współzałożyciel i Partner Zarządzający VerdeAgency.

VerdeAgency powstała na początku czerwca tego roku. Została założona przez współtwórców Red8 - Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla.

Źródło: VerdeAgency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głos marki i piosenka MediaMarkt
MediaMarktSaturn wprowadza kompleksowy branding audio, który uzupełnia design i wzmacnia pozycjonowanie marki
Firma TEBA, dostawca ploterów z 35-letnim doświadczeniem na rynku, wraz z firmą Mimaki Europe, liderem w dziedzinie cyfrowych drukarek atramentowych, organizują Dni Otwarte w dniach 4-6 grudnia w Natolinie k. Łodzi. Tematem przewodnim będzie prezentacja innowacyjnej technologii druku transferowego atramentami pigmentowymi na tekstyliach TRAPIS (Transfer Pigment System). Będzie to...
Targi RetailShow2024 - 20-21 listopada w Centrum EXPO XX
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze...
Child grooming w sieci - kampania edukacyjna
W dobie powszechnego dostępu do internetu dzieci narażone są na różne niebezpieczne pułapki, w tym child grooming – zjawisko, które polega na nawiązywaniu kontaktu przez dorosłych z zamiarem wykorzystania seksualnego. To działania, które mogą zaczynać się bardzo niewinnie – od zwykłej rozmowy, przez „przyjazne” wsparcie emocjonalne, aż...
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB podjął decyzję o powołaniu Rady ds. loterii promocyjnych i audioteksowych. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie ekspertów i wypracowanie standardów rynkowych w obszarze, który ma istotne znaczenie w działaniach marketingowych wielu marek i firm na polskim rynku..
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764