logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Verizon Business i Carear łączą siły ze sztuczną inteligencją

  PR 03.11.2021, przeczytano 534 razy

Firma Verizon Business oraz należąca do Xerox spółka CareAR, ogłosiły strategiczne partnerstwo, mające na celu przekształcenie usług i doświadczeń klientów. Marki połączyły ze sobą sieci 4G i 5G firmy Verizon oraz technologię obliczeniową w czasie rzeczywistym z rozszerzoną rzeczywistością CareAR i platformą opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki temu pracownicy techniczni będą mogli zdalnie i proaktywnie rozwiązywać problemy z usługami. Takie działania będą szybsze i bezpieczniejsze, a co za tym idzie - bardziej wydajne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/verizon-business-i-carear-lacza-sily-ze-sztuczna-inteligencja,393633,artykul.html

Przyciągnie największych talentów do firm jest coraz trudniejsze. Spółki muszą mieć przygotowany solidny program transformacji cyfrowej. Powinien się on opierać o najnowsze technologie i rozwiązania, tak, aby sprostać potrzebom pracowników. Współpraca Verizon z CareAR pomoże z wprowadzaniem zmian na stanowiskach i wdrażaniem nowych osób, dzięki wykorzystaniu zarówno technologii sieciowej, jak i sztucznej inteligencji / AR. Umożliwi tym samym szybką edukację i rozwój nowej generacji pracowników, niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki współpracy z CareAR, firma Verizon może zapewnić swoim klientom i technikom terenowym wsparcie w czasie rzeczywistym i rozwiązywanie problemów z poradami ekspertów, tworząc nowy standard samoobsługi i spersonalizowanych instrukcji.

- Dostrzegliśmy ogromne zmiany w strukturach pracowniczych, mające charakter globalny. Naszą misją jest pomaganie klientom w nawigacji już dziś, przy jednoczesnym identyfikowaniu strategicznych ścieżek innowacji i rozwoju. Dzięki 5G i przetwarzaniu brzegowemu, możemy pomóc firmie CareAR w dostarczaniu zaawansowanych funkcji sztucznej inteligencji na standardowych urządzeniach mobilnych. AI będzie można także wykorzystać w sprzętach typu smart glass i dronach, zwiększając tym samym wydajność i wrażenia z użytkowania - powiedział Sampath Sowmyanarayan, dyrektor ds. przychodów w Verizon Business.

W 2020 r. firma Verizon Business ogłosiła wprowadzenie podstawowego wirtualnego asystenta do czatu wideo. Zrobili to za pośrednictwem aplikacji, która z powodzeniem pomaga organizacji w poruszaniu się w obostrzeniach dotyczących COVID oraz związanymi z tym wymaganiami bezpieczeństwa i dystansu w zakresie obsługi klienta. Partnerstwo z CareAR pozwala firmie Verizon przyspieszyć realizację wizji zdalnego wsparcia dla klientów, pracowników i techników terenowych. Chcą to osiągnąć, koncentrując się na integracji zaawansowanych funkcji AR i AI, które umożliwiają proaktywne i samodzielne rozwiązywanie problemów przez użytkowników.

- CareAR koncentruje się na natychmiastowym udostępnianiu wiedzy specjalistycznej. Użytkownicy mają możliwość wizualnego dostępu na żądanie do wiedzy ekspertów i treści instruktażowych dostarczanych na preferowane urządzenie. Nasze przedsięwzięcie z firmą Verizon umożliwia nam dalsze rozwijanie tych możliwości. Będzie to skutkować lepszymi wynikami klientów i pomagać w rozwiązywaniu wielkich wyzwań, takich jak zmniejszenie naszego śladu węglowego i wypełnienie luk pracowniczych – powiedział prezes CareAR, Sam Waicberg.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764