logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VES PLOTER wprowadził plotery tablicowe Graphtec

  PR 31.01.2005, przeczytano 1479 razy

Od stycznia 2005 roku firma VES PLOTER wprowadziła na polski rynek całą gamę ploterów tablicowych japońskiej firmy Graphtec. Plotery te przeznaczone są do cięcia materiałów bez podkładu – np.: karton (szablony w przemyśle obuwniczym czy odzieżowym, uszczelki itp.), guma, folia magnetyczna – oraz bardzo grubych i sztywnych materiałów takich jak gruba folia do piaskowania, folia odblaskowa itp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ves-ploter-wprowadzil-plotery-tablicowe-graphtec,2590,artykul.html

Oczywiście urządzeń tych można używać także do standardowego cięcia folii samoprzylepnej lub kreślenia (niektóre modele mają nawet wsporniki na materiały w rolkach). W zależności od modelu, obszar roboczy ploterów zawiera się w przedziale 450mm x 600mm – 920mm x 1800mm, a maksymalny nacisk noża w zakresie 500gf – 1000gf. Wiele modeli wyposażonych jest w system automatycznego pozycjonowania (RMS – Registration Mark Sensor) co umożliwia precyzyjne wycięcie po obrysie wcześniej nadrukowanej grafiki np. przy produkcji kart okolicznościowych, identyfikatorów czy etykiet. Niektóre modele wyposażone są dodatkowo w specjalne narzędzie do zagniatania kartonu umożliwiające łatwe i precyzyjne zagięcie go, np. przy produkcji opakowań. Pełną ofertę opisywanych urządzeń można znaleźć na stronie:
www.vesploter.pl.


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: vesploter

(VES PLOTER)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764