3 kwietnia rusza VI edycja IAB Internet Week – cyklu darmowych, cieszących się olbrzymim zainteresowaniem warsztatów dla marketerów, które organizuje IAB Polska. Nasi eksperci zaprezentują najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej, które skutecznie wspomogą marketing wfirmie. Zapisy już ruszyły.
Idea wydarzenia jest prosta – przez 5 dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.
Udział w warsztatach jest całkowicie bezpłatny, ale obowiązują zapisy.
VI edycja IAB Internet Week to aż kilkanaście warsztatów dedykowanych marketerom, m.in. z obszarów social media, e-commerce, e-mail marketingu czy mobile. Tym razem eksperci z firm partnerskich podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą z następujących tematów:
- Nowe trendy w handlu i e-handlu + rozwiązania budujące sprzedaż w e-retailu.
Mr. Target - Marketing rekomendacji i zarządzanie reputacją marki w praktyce, czyli o tym, jak planować komunikację w kanale earned media i wykorzystać potęgę rekomendacji
Faster&Better - Targetowanie na dane.. tylko na jakie? Trendy, fakty, mity, narzędzia, dobre praktyk
Netsprint - Jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji online? Nowe podejście do kampanii e-mailingowych, wzbogacone o technologię i inne kanały komunikacji
Inis - Konkurencja ich nienawidzi, czyli sklepy internetowe, które szybko podniosły sprzedaż.
Novem - Mobile w procesie zakupowym
Mobext - Jak zwiększyć efektywność kampanii dzięki optymalizacji kreacji?
Resolution - Jak przełożyć dane pobierane z social media na decyzje marketingowe i podnieść efektywność prowadzonych kampanii?
Sotrender - Jak efektywnie wejść w dialog z konsumentami? Jak skutecznie zaangażować konsumentów w świat naszej marki poprzez strony www i SM 3.0.
OXmedia - Tajna broń online marketingu: landing pages
Get Response
GoldenSubmarine - Web Push Notyfikacje – Początek rewolucji w pozyskiwaniu ruchu?
PushAd - The future of digital customer experience
SAP Hybris
Wszystkie warsztaty odbędą się w siedzibie IAB Polska w dniach 3-7 kwietnia 2017.
Jedna osoba może uczestniczyć w wielu warsztatach, ale liczba miejsc na każdym z nich jest ograniczona.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu otrzyAKREDYTACJAmują punkty recertyfikacyjne za udział w wydarzeniu.
- Szczegółowa agenda oraz możliwość zapisu na warsztaty na stronie wydarzenia: https://internetweek.pl/agenda6
Źródło: IAB Polska