logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VI edycja IAB Internet Week - darmowe warsztaty

   07.03.2017, przeczytano 462 razy

3 kwietnia rusza VI edycja IAB Internet Week – cyklu darmowych, cieszących się olbrzymim zainteresowaniem warsztatów dla marketerów, które organizuje IAB Polska. Nasi eksperci  zaprezentują najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej, które skutecznie wspomogą marketing wfirmie. Zapisy już ruszyły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vi-edycja-iab-internet-week---darmowe-warsztaty,31706,artykul.html

Idea wydarzenia jest prosta – przez 5 dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Udział w warsztatach jest całkowicie bezpłatny, ale obowiązują zapisy.

VI edycja IAB Internet Week to aż kilkanaście warsztatów dedykowanych marketerom, m.in. z obszarów social media, e-commerce, e-mail marketingu czy mobile. Tym razem eksperci z firm partnerskich  podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą z następujących tematów:

  • Nowe trendy w handlu i e-handlu + rozwiązania budujące sprzedaż w e-retailu.
    Mr. Target
  • Marketing rekomendacji i zarządzanie reputacją marki w praktyce, czyli o tym, jak planować komunikację w kanale earned media i wykorzystać potęgę rekomendacji
    Faster&Better
  • Targetowanie na dane.. tylko na jakie? Trendy, fakty, mity, narzędzia, dobre praktyk
    Netsprint
  • Jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji online? Nowe podejście do kampanii e-mailingowych, wzbogacone o technologię i inne kanały komunikacji
    Inis
  • Konkurencja ich nienawidzi, czyli sklepy internetowe, które szybko podniosły sprzedaż.
    Novem
  • Mobile w procesie zakupowym
    Mobext
  • Jak zwiększyć efektywność kampanii dzięki optymalizacji kreacji?
    Resolution
  • Jak przełożyć dane pobierane z social media na decyzje marketingowe i podnieść efektywność prowadzonych kampanii?
    Sotrender
  • Jak efektywnie wejść w dialog z konsumentami? Jak skutecznie zaangażować konsumentów w świat naszej marki poprzez strony www i SM 3.0.
    OXmedia
  • Tajna broń online marketingu: landing pages
    Get Response
    GoldenSubmarine
  • Web Push Notyfikacje – Początek rewolucji w pozyskiwaniu ruchu?
    PushAd
  • The future of digital customer experience
    SAP Hybris


Wszystkie warsztaty odbędą się w siedzibie IAB Polska w dniach 3-7 kwietnia 2017.

Jedna osoba może uczestniczyć w wielu warsztatach, ale liczba miejsc na każdym z nich jest ograniczona.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu otrzyAKREDYTACJAmują punkty recertyfikacyjne za udział w wydarzeniu.

Źródło: IAB Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764