logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VI edycja Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019

   10.01.2020, przeczytano 1165 razy
ilustracja

Do 19 stycznia 2020 roku trwa nabór do Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku, którego pomysłodawcą był wybitny polski grafik Rosław Szaybo. Wyboru prac na wystawę oraz zwycięzców dokona Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych i branży muzycznej. Wśród członków Jury znajdzie się między innymi ubiegłoroczny zwycięzca, jeden z najbardziej uznanych autorów okładek płyt w Polsce – Grzegorz "Forin" Piwnicki, który stworzył okładki płyt dla takich artystów jak O.S.T.R., Pezet czy Mrozu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vi-edycja-konkursu-30-30-na-najlepsza-okladke-plytowa-2019,385286,artykul.html

W ramach Konkursu wybranych zostanie 30 najlepszych projektów graficznych, które trafią na wystawę pokonkursową w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu. Pula nagród w tym roku wynosi 12 tysięcy złotych. Wernisaż oraz wręczenie nagród odbędzie się 27 marca 2020 r. Wystawa potrwa do 26 kwietnia 2020 r., szczegółowy program towarzyszący zostanie ogłoszony tuż przed jej otwarciem.

Nowością będzie przyznanie Nagrody Specjalnej im. Rosława Szaybo. Podczas tej wyjątkowej edycji wspomnimy Artystę, który wymyślił i spajał całą ideę Konkursu 30/30. Niezwykłe podejście Rosława do sztuki graficznej, a przede wszystkim okładek płytowych poznamy podczas premierowego pokazu filmu, który powstał w czasie ubiegłorocznej edycji Konkursu. Nie będzie to jedyne wydarzenie dedykowane temu znakomitemu, uznanemu w całym świecie twórcy.

Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie www.konkurs3030.creocube.eu

Odpowiedzi na dodatkowe pytania udzieli koordynatorka Konkursu 30/30 – Ewelina Muraszkiewicz: ewelina.muraszkiewicz[at]wm.poznan.pl, tel. 509-105-970.

Źródło: Wydawnictwo Miejskie Posnania

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764