logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VI edycja Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”

  PR 05.02.2015, przeczytano 1816 razy
ilustracjastrzałka

3 lutego 2015 roku w Teatrze Kamienica odbyła się VI Gala Finałowa podsumowująca Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Piękna bo Zdrowa”. Jej inicjatorem była Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 8 lat prowadzi działania z zakresu popularyzacji profilaktyki ginekologicznej poprzez działania edukacyjne. Kampania organizowana jest w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vi-edycja-ogolnopolskiej-kampanii-spolecznej-piekna-bo-zdrowa,23853,artykul.html

W tym roku ambasadorkami akcji zostały polskie aktorki: Joanna Koroniewska, Tamara Arciuch, Agnieszka Warchulska oraz dziennikarka – Kinga Burzyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. Przekonywały one, że problem chorób ginekologicznych powinien być ważny dla każdej kobiety bez względu na status społeczny, zawód czy wiek. Patronami merytorycznymi Kampanii zostali: Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne, Polska Unia Onkologii oraz Polskie Towarzystwo Patologów. Patronat nad kampanią objął Narodowy Fundusz Zdrowia, a także dwie międzynarodowe organizacje ECCA – European Cervical Cancer Association (Europejskie Stowarzyszenie Raka Szyjki Macicy) oraz WACC – Women Against Cervical Cancer (Kobiety Przeciwko Rakowi Szyjki Macicy).

Ida Karpińska, podczas trwania Gali podsumowującej wręczała Partnerom Kampanii statuetki Kwiatu Kobiecości. Statuetkami uhonorowano Panią Annę Komorowską Małżonkę Prezydenta RP, Partnerów i Sponsorów Organizacji, Patronów merytorycznych oraz medialnych, którzy od wielu lat wspierają działania Organizacji. 

To wyjątkowe wydarzenie poprowadziła Katarzyna Pakosińska, artystka kabaretowa, aktorka oraz Krzysztof Grzybowski dziennikarz Polskiego Radia 24 i TVP Kultura. Na zakończenie uroczystości wszyscy goście zostali zaproszeni na pyszny tort przygotowany przez markę Grycan – Lody od pokoleń. 

Atrakcją tegorocznej Gali był występ Konin Gospel Choir i zespołu Holy Noiz, który wspólnie z wokalistką jazzową Anną Szarmach zaśpiewał m.in. utwory: Lovely Day, Schackles.

Misja Kampanii – Edukacja

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa” trwała od 7 stycznia do 3 lutego 2015 roku. W jej ramach ukazało się wiele artykułów merytorycznych w specjalistycznych czasopismach oraz na portalach internetowych, m.in. w serwisach:kobieta.wp.pl, kobieta.gazeta.pl, zdrowie.gazeta.pl, naobcasach.pl, abczdrowie.pl,naszemiasto.pl, wieszjakpolki.pl, parenting.pl, kobieta.interia.pl w wydaniu drukowanym Nasze Miasto, Gazeta Warszawska w dodatkach zdrowotnych do Gazety Wyborczej: Warsaw Press oraz Media Planet, magazynach: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj, Wesele, Imperium Kobiet, Moje Smaki Życia, Kropka TV, Żyj Zdrowo i Aktywnie, Businesswoman & Life, Aktywni plus. 

Wszyscy podróżujący pociągami Spółki PKP Intercity mogli zaczerpnąć informacji na temat Kampanii w magazynie W podróży. W szerzenie komunikatów bardzo czynnie włączyły się także blogerki i vlogerki. 

Specjalnie na VI odsłonę Kampanii przygotowana przez Filipa Barankiewicza animacja multimedialna, emitowana była na nośnikach wizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów Tesco, na nośnikach wizualnych HealthTV w przychodniach medycznych w całej Polsce oraz w SKM Trójmiasto, a także na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w siłowniach w całym kraju oraz zamieszczono plakaty kampanii na nośnikach IDS Polska w przychodniach na terenie całej Polski.

W ramach VI edycji Kampanii „Piękna bo Zdrowa” rozdano aż 4000 kuponów na bezpłatne badania cytologiczne, które można zrealizować do 31.05.2015 roku w placówkach Centrum Medycznego Falck oraz Centrum Medycznego Polmed. To symboliczna liczba, gdyż każdego roku prawie 4000 Polek dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. Organizacja Kwiat Kobiecości już od kilku lat stara się zmienić te statystyki. Pamiętajmy, że im więcej kuponów, tym więcej przebadanych kobiet. Były one zamieszczone w styczniowych wydaniach magazynów wydawnictwa Bauer: „Świat Kobiety” i „Naj”. Będą także dostępne w lutowych numerach magazynów: „Tina” i „Olivia”.

Niezwykły symbol Kampanii – Bransoletka Niezapominajka 

Chcesz zostać Ambasadorką Kwiatu Kobiecości? Chcesz przypominać kobietom o badaniach cytologicznych w domu, miejscu pracy albo po prostu na ulicy? Nic trudnego! 

Przyłącz się do nas. Noś codziennie bransoletkę Niezapominajkę, którą zdobi specjalnie zaprojektowany kwiat. Dzięki niej będziesz pamiętać o badaniach ginekologicznych. Zamów Niezapominajkę    na    stronie Kwiatu Kobiecości http://www.kwiatkobiecosci.pl i podaruj sobie zdrowie! 

Honorowe Ambasadorki Kampanii

W Kampanie szczególnie zaangażowały się także Redaktorki Naczelne magazynów poradnikowych Wanda Biernacka-Conrad, redaktor naczelna Świata Kobiety, Joanna Rajpert-Kuźnicka, redaktor naczelna Naj oraz Olga Kozierowska autorka programu Sukces Pisany Szminką, które podczas Gali otrzymały prestiżowy tytuł Honorowych Ambasadorek Kwiatu Kobiecości. 

Tradycyjnie do wręczanych statuetek Kwiatu Kobiecości oraz tytułów Honorowych Ambasadorek wręczano bukiety cytologiczne, do przygotowania których wykorzystano szczoteczki cytologiczne marki Rover, które jako jedyne pozwalają na prawidłowe pobranie wymazu podczas badania cytologicznego. 

Niezwykłe wsparcie Sponsorów i Partnerów

Popularyzację materiałów promocyjnych „Pięknej bo Zdrowej” oraz pomoc w realizacji Kampanii zagwarantowały następujące firmy oraz instytucje, w tym Patroni medialni Kampanii, portale: wp.pl, naszemiasto.pl, zdrowie.gazeta.pl, naobcasach.pl, magazyn Wesele, czasopisma: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj. Monitoringiem mediów zajmował się Instytut Monitorowania Mediów. Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: PZU Zdrowie, TZMO SA (marka Bella), FM Group, Roche Diagnostics, GlaxoSmithKline, Tantum Rosa, Becton Dickinson. 

Catering na Galę przygotowała firma Twister, a wina dostarczyła firma VINKON reprezentująca markę Potęga Tradycji. Galę Finałową wsparły również: Pachnąca Szafa oraz Wojas. 

Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierała również pracownia Jagi Hupało Born to Create and Create Team, fotograf Jacek Poremba, agencja ShootMe Photographers & Production, agencja eventowa Trendsetter, Grycan – Lody od pokoleń, który ufundował pyszny tort, firma Rovers – producent certyfikowanych szczoteczek cytologicznych. Stroje dla Ambasadorek Kampanii przygotowała firma Mohito.

Uroczysta Gala Finałowa była wyrazem podziękowania dla wszystkich osób i instytucji, które wsparły i zaangażowały się w działania prowadzone w ramach Kampanii. Bez Sponsorów, Partnerów, Patronów, Partnerów medialnych i merytorycznych niemożliwe byłoby przeprowadzenie tak szeroko zakrojonej edukacji i dotarcie do tak licznej grupy kobiet. 

Laureaci statuetki Kwiatu Kobiecości:

  1. Pani Anna Komorowska Małżonka Prezydenta RP
  2. PZU
  3. TZMO SA Marka Bella
  4. Marka FM GROUP
  5. Falck Medycyna
  6. Teatr Kamienica
  7. Marka Grycan – Lody od pokoleń
  8. Jaga Hupało Born to Create and Create Team
  9. Polskie Towarzystwo Ginekologiczne
  10. Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne
  11. Dr n. med. Janusz Meder – Prezes Polskiej Unii Onkologii
  12. Polskie Towarzystwo Patologów
  13. Serwis naszemiasto.pl
  14. Grupa Wirtualna Polska

Dodatkowo podczas Gali Finałowej Kampanii „Piękna bo Zdrowa” Dyplomy Honorowych Ambasadorek otrzymały:

  1. Pani Joanna Rajpert-Kuźnicka Redaktor Naczelna dwutygodników Naj i Tina
  2. Pani Wanda Biernacka-Conrad Redaktor Naczelna miesięcznika Świat Kobiety
  3. Pani Olga Kozierowska Twórczyni Sukcesu Pisanego Szminką

W tym roku przyznano również podziękowania w ramce dla:

  1. Becton Dickinson Polska Sp. z o.o. 
  2. GlaxoSmithKline 
  3. Roche Diagnostics Polska  
  4. marki TANTUM ROSA 
  5. IDS Poland 
  6. serwisu NAobcasach.pl
  7. Moich Smaków Życia i Kropki TV 
  8. Wydawnictwa Warsaw Press
  9. Magazynu WESELE 
  10. Wydawnictwa Media Planet

Źródło: Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości

www.kwiatkobiecosci.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764