logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Via Color podsumowuje udział w targach Remadays

  PR 19.02.2013, przeczytano 1919 razy
ilustracjastrzałka

Setki gości, liczne oferty promocyjne i zapytania produktowe, testowanie wydruków z użyciem atramentów marek NUtec i SIOEN – tak w skrócie można opisać tegoroczne targi RenaDays w Warszawie, gdzie na jednym ze stoisk swoje produkty i usługi prezentowała firma Via Color.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/via-color-podsumowuje-udzial-w-targach-remadays,17992,artykul.html

Firma działająca w segmencie dostaw profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych do druku, maszyn drukujących oraz części do drukarek i ploterów w głównej mierze promowała nowatorski produkt – atrament NUtec Emerald E10 oraz jego wcześniejsze modele – S10 oraz S20. Każdy z zainteresownych gości miał możliwość osobistego sprawdzenia jakości i trwałości wydruku, a także uzyskania kompleksowych informacji poświęconych ofercie i działalności firmy.

Jednym z kluczowych elementów wizyt gości i klientów firmy na targach były krótkie wywiady, dzięki którym Via Color chciała poznać opinie regularnych użytkowników na temat walorów wydruków wykonanych z pomocą atramentów NUtec.

Atramenty NUtec są długotrwałe, przede wszystkim mogę przyznać, że w ich wypadku nie zachodzi proces płowienia wydruków pod wpływem światła – mówi Ziemowit Kisz z firmy E-KROPEK.pl – Ploter w firmie mamy od 2010 roku i od tamtej pory bannery wydrukowane z użyciem tuszu NUtec wiszą w naszej firmie bez widocznego uszczerbku. Kolorystycznie wygląda to bardzo dobrze – dodaje.

Wśród opinii nowych nowych Klientów firmy, nie mających wcześniej styczności z atramentem, przejawiały się liczne pochlebne opinie dotyczące produktu. Podkreślano dobrą jakość wydruku, odporność na zadrapania oraz szybki proces wysychania przy jednoczesnej bezwonności.

Ponadto dla gości przygotowano promocję. Każdy,kto dołączył do grona fanów marki w portalu społecznościowym Facebook, otrzymał kupon z 10-procentową zniżką na całą ofertę Via Color. Rabat można było wykorzystać podczas targów RemaDays bądź kontaktując się bezpośrednio z Działem Handlowym firmy w późniejszym terminie. Oficjalny profil spółki jest dostępny pod adresem www.facebook.com/ViaColorPL.

Źródło: Via Color


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ViaColor



ViaColor o sobie:

Od początku swojej działalności nasza firma specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze serwisowej klienta oraz dostarcza szerokie spektrum profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych i części do wszystkich drukarek cyfrowych. Od wielu lat zapewniamy najlepszą obsługę firm, przedsiębiorstw, instytucji jak również klienta indywidualnego. Specjalizujemy się również w dostarczaniu wszystkich niezbędnych akcesoriów do każdego biura. Na co dzień obsługujemy największe drukarnie, szkoły oraz firmy na terenie całego kraju.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764