logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Via Color poszerza grono klientów po targach Remadays

  PR 08.03.2016, przeczytano 1071 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne targi RemaDays były dla firmy VIA COLOR okazją do pokazania innowacyjnych ploterów UV marki Wit-Color. Zaprezentowane modele zostały przyjęte przez gości targowych z dużym entuzjazmem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/via-color-poszerza-grono-klientow-po-targach-remadays,27758,artykul.html

Uwagę gości zwracała wszechstronność zastosowania tych urządzeń oraz możliwość druku na różnorodnych powierzchniach płaski i rolowych, takich jak np. drewno, płytki ceramiczne, tkaniny. Dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii zwiedzający mogli zaobserwować druk najwyższej jakości oraz precyzję, z jaką zostały wykonane urządzenia.

Zainteresowaniem cieszyła się drukarka UV Led Flatbed UVIP 5B2513 z funkcją wydruku wypukłego. Możliwość dostosowania parametrów do własnych upodobań i druk z funkcją 3d dają niemal nieograniczone możliwości wykorzystania urządzenia w codziennej pracy.

Jak wspomina Radek Wojtkowski - manager marki VIA COLOR: ”To była bardzo udana impreza. Poszerzyliśmy swoje portfolio o paru znaczących klientów. Co najważniejsze otwieramy się również na inne branże. Szerokie możliwości zastosowania urządzeń skupiają zainteresowanie nie tylko firm poligraficznych i reklamowych. Coraz więcej klientów z poza tego grona widzi niszę rynkową i możliwość wykorzystania tych ploterów w swojej pracy. Cieszy mnie, że stajemy się coraz bardziej rozpoznawalną marką, jednocześnie budzącą zaufanie wśród naszych stałych klientów. To, że pozytywnie przyjęli nasze nowości rynkowe i zainteresowaniem testowali nowe urządzenia, jest dla nas niezwykle ważne.

Źródło: Via Color

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764