logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Via Color poszerza grono klientów po targach Remadays

  PR 08.03.2016, przeczytano 1056 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne targi RemaDays były dla firmy VIA COLOR okazją do pokazania innowacyjnych ploterów UV marki Wit-Color. Zaprezentowane modele zostały przyjęte przez gości targowych z dużym entuzjazmem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/via-color-poszerza-grono-klientow-po-targach-remadays,27758,artykul.html

Uwagę gości zwracała wszechstronność zastosowania tych urządzeń oraz możliwość druku na różnorodnych powierzchniach płaski i rolowych, takich jak np. drewno, płytki ceramiczne, tkaniny. Dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii zwiedzający mogli zaobserwować druk najwyższej jakości oraz precyzję, z jaką zostały wykonane urządzenia.

Zainteresowaniem cieszyła się drukarka UV Led Flatbed UVIP 5B2513 z funkcją wydruku wypukłego. Możliwość dostosowania parametrów do własnych upodobań i druk z funkcją 3d dają niemal nieograniczone możliwości wykorzystania urządzenia w codziennej pracy.

Jak wspomina Radek Wojtkowski - manager marki VIA COLOR: ”To była bardzo udana impreza. Poszerzyliśmy swoje portfolio o paru znaczących klientów. Co najważniejsze otwieramy się również na inne branże. Szerokie możliwości zastosowania urządzeń skupiają zainteresowanie nie tylko firm poligraficznych i reklamowych. Coraz więcej klientów z poza tego grona widzi niszę rynkową i możliwość wykorzystania tych ploterów w swojej pracy. Cieszy mnie, że stajemy się coraz bardziej rozpoznawalną marką, jednocześnie budzącą zaufanie wśród naszych stałych klientów. To, że pozytywnie przyjęli nasze nowości rynkowe i zainteresowaniem testowali nowe urządzenia, jest dla nas niezwykle ważne.

Źródło: Via Color

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764