logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Via Color z premierami na Rema Days: nowe drukarki UV marki Pegasus

  PR 28.01.2020, przeczytano 322 razy

Już 12-14 lutego br. w podwarszawskim Nadarzynie firma Via Color zaprezentuje dwie nowości produktowe. Portfolio polskiego dostawcy poszerzy się o drukarkę Pegasus VIPER oraz nową odsłonę sprawdzonej już maszyny - Pegasus Axis 6090.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/via-color-z-premierami-na-rema-days%3A-nowe-drukarki-uv-marki-pegasus,385484,artykul.html

Via Color podczas targów branżowych Rema Days 2020 (Hala F, stoisko N11) zaprezentuje nie tylko swoje flagowe produkty. Oferta dostawcy poszerzyła się o technologiczne perełki, które sprostają nawet najbardziej wymagającym potrzebom branży reklamy i poligrafii.

VIPER dołącza do rodziny Pegasus

Pierwszą nowością jest drukarka Pegasus VIPER, wyposażona w wygodny stół roboczy o wymiarach 60 x 90 cm, niezwykle nowoczesne głowice Xaar oraz trzy czujniki: zderzeniowy, temperatury i wilgotności. – VIPER to „najnowsze dziecko” w rodzinie Pegasus, którym z dumą możemy pochwalić się podczas zbliżającej się imprezy targowej. Spektrum zalet tego urządzenia jest niezwykle szerokie. Ultranowoczesne głowice Xaar gwarantują najwyższą rozdzielczość druku, ogromną szybkość, w porównaniu z innymi drukarkami dostępnymi na rynku, a co najważniejsze, mają trzykrotnie wyższą żywotność, niż inne głowice dostępne na rynku – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color.

To nie jedyne aspekty, które wpływają na żywotność Vipera. Czujniki zderzeniowe zabezpieczają głowice drukujące przed uderzeniem w materiał, czym dają gwarancję na ich bezpieczną i bezawaryjną pracę, a czujniki wilgotności i temperatury monitorują warunki, w jakich pracują maszyny i pozwalają odpowiednio przygotować urządzenie do druku. Dodatkowo, listwa antystatyczna umożliwia druk bez elektrostatyczności. Warto również dodać, że maszyna oferuje druk na jeszcze grubszych materiałach, niż konkurencyjne urządzenia.

Sprawdzony Axis w nowej odsłonie

Drugim premierowym urządzeniem jest nowa wersja stołowej drukarki UV do artykułów promocyjnych (i nie tylko) - Pegasus Axis 6090. Urządzenie także posiada stół roboczy o powierzchni 60 cm na 90 cm, a wysokość drukowanych przedmiotów sięga 13 cm. Maszyna wyposażona jest w 3 głowice drukujące, system stabilizacji kolorów i cyrkulacji białego koloru. Choć niewielkich rozmiarów – umożliwia znakowanie przedmiotów o wadze do 20 kg, jak również drukowanie przestrzenne czyli 3D.

– Wielką zaletą tej maszyny jest jej wszechstronność zamknięta w niewielkich rozmiarach - jej wymiary pozwalają na umieszczenie jej w dowolnym pomieszczeniu, więc sprawdzi się doskonale w dużym parku maszynowym, jak i niewielkiej agencji reklamowej czy punkcie usługowym. Nowy Axis łączy w sobie zalety swojej uprzedniej wersji i technologiczne usprawnienia, dzięki czemu w tych niedużych gabarytach, kryje się wielka, poligraficzna moc – dodaje product manager w Via Color.

Poszukujący możliwości rozszerzenia swojego parku maszynowego, koniecznie powinni odwiedzić stoisko Via Color podczas nadchodzących targów. Ze specjalistami firmy będzie można zobaczyć się podczas Rema Days, 12-14 lutego br., w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy w hali F, na stoisku N11.

Źródło: Viacolor

www.viacolor.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm napędzanych innowacjami, rozpoczyna współpracę z najpopularniejszą aplikacją zakupową w Polsce – Listonic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764