logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viacomcbs z kampanią marketingową serialu komediowego „Backdoor – wyjście awaryjne”

  PR 10.02.2022, przeczytano 950 razy
ilustracja

Comedy Central zaprasza na premierę serialu komediowego, który udowodni, że czasami w obliczu codziennych zmagań „humor to jedyne wyjście”. Już 21 lutego o godz. 22.00 na kanale pojawi się „Backdoor – wyjście awaryjne” – nowa produkcja, która w serii zabawnych skeczy pochyli się nad uniwersalnymi tematami społecznymi, politycznymi i kulturowymi. Premierze będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która wystartuje w najbliższy poniedziałek 14 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viacomcbs-z-kampania-marketingowa-serialu-komediowego-_backdoor-%E2%80%93-wyjscie-awaryjne_,394712,artykul.html

Wszystko zaczęło się od grupy Porta Dos Fundos – autorów kanału komediowego, który powstał w 2012 roku w Brazylii. Sposób, w jaki twórcy Gregorio Duvivier, João Vicente de Castro i inni przedstawiają relacje międzyludzkie oraz aktualne kwestie obyczajowe wpisał się w poczucie humoru ogromnej międzynarodowej publiczności. Ich treści dostępne na YouTube, serwisach streamingowych i w mediach społecznościowych wyświetlono przeszło 11 miliardów razy.

Backdoor – wyjście awaryjne” to polski odpowiednik brazylijskiego hitu, który powstał dzięki współpracy Grupy Polsat Plus i ViacomCBS Networks Polska. Obejmuje serię dziesięciu 22-minutowych odcinków podzielonych na 5-7 skeczy, które w przewrotny sposób portretują naszą codzienność. Świat oczami „Backdoor” pokaże m. in., że zawsze istnieje rozwiązanie korzystne dla obu stron, mniejsze nie oznacza gorsze, największa siła perswazji leży w dobrej argumentacji, a źródło plotek jest czasem bliżej niż sądzimy. W produkcji w reżyserii Sindre Sandemo według scenariusza Domana Nowakowskiego wystąpili m.in.: Karolina Bacia, Tomasz Borkowski, Sebastian Cybulski, Katarzyna  Kołeczek, Marcin Korcz, Paweł Koślik i Magda Smalara.

Premierze serialu na kanale Comedy Central towarzyszą działania promocyjne pod hasłem „Humor to jedyne wyjście”, które wystartują 14 lutego. Spoty reklamowe oraz zapowiedzi serialu będą emitowane zarówno na kanałach własnych ViacomCBS (m.in. Comedy Central, Paramount Channel Polska), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube i TikTok), jak i w wybranych serwisach internetowych. Kampania video wsparta będzie również formatami typu display na poszczególnych portalach (m.in. Filmweb.pl). Poza działaniami w digitalu przewidziana jest reklama OOH: na autobusach, nośnikach DOOH oraz wielkoformatowych. Kreację stworzyła agencja Kalicińscy, a media zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Premierowe odcinki serialu będą emitowane od 21 lutego, w każdy poniedziałek o godz. 22:00 na antenie Comedy Central.

Źródło: ViacomCBS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764