logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viacomcbs z kampanią marketingową serialu komediowego „Backdoor – wyjście awaryjne”

  PR 10.02.2022, przeczytano 358 razy
ilustracja

Comedy Central zaprasza na premierę serialu komediowego, który udowodni, że czasami w obliczu codziennych zmagań „humor to jedyne wyjście”. Już 21 lutego o godz. 22.00 na kanale pojawi się „Backdoor – wyjście awaryjne” – nowa produkcja, która w serii zabawnych skeczy pochyli się nad uniwersalnymi tematami społecznymi, politycznymi i kulturowymi. Premierze będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która wystartuje w najbliższy poniedziałek 14 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viacomcbs-z-kampania-marketingowa-serialu-komediowego-_backdoor-%E2%80%93-wyjscie-awaryjne_,394712,artykul.html

Wszystko zaczęło się od grupy Porta Dos Fundos – autorów kanału komediowego, który powstał w 2012 roku w Brazylii. Sposób, w jaki twórcy Gregorio Duvivier, João Vicente de Castro i inni przedstawiają relacje międzyludzkie oraz aktualne kwestie obyczajowe wpisał się w poczucie humoru ogromnej międzynarodowej publiczności. Ich treści dostępne na YouTube, serwisach streamingowych i w mediach społecznościowych wyświetlono przeszło 11 miliardów razy.

Backdoor – wyjście awaryjne” to polski odpowiednik brazylijskiego hitu, który powstał dzięki współpracy Grupy Polsat Plus i ViacomCBS Networks Polska. Obejmuje serię dziesięciu 22-minutowych odcinków podzielonych na 5-7 skeczy, które w przewrotny sposób portretują naszą codzienność. Świat oczami „Backdoor” pokaże m. in., że zawsze istnieje rozwiązanie korzystne dla obu stron, mniejsze nie oznacza gorsze, największa siła perswazji leży w dobrej argumentacji, a źródło plotek jest czasem bliżej niż sądzimy. W produkcji w reżyserii Sindre Sandemo według scenariusza Domana Nowakowskiego wystąpili m.in.: Karolina Bacia, Tomasz Borkowski, Sebastian Cybulski, Katarzyna  Kołeczek, Marcin Korcz, Paweł Koślik i Magda Smalara.

Premierze serialu na kanale Comedy Central towarzyszą działania promocyjne pod hasłem „Humor to jedyne wyjście”, które wystartują 14 lutego. Spoty reklamowe oraz zapowiedzi serialu będą emitowane zarówno na kanałach własnych ViacomCBS (m.in. Comedy Central, Paramount Channel Polska), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube i TikTok), jak i w wybranych serwisach internetowych. Kampania video wsparta będzie również formatami typu display na poszczególnych portalach (m.in. Filmweb.pl). Poza działaniami w digitalu przewidziana jest reklama OOH: na autobusach, nośnikach DOOH oraz wielkoformatowych. Kreację stworzyła agencja Kalicińscy, a media zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Premierowe odcinki serialu będą emitowane od 21 lutego, w każdy poniedziałek o godz. 22:00 na antenie Comedy Central.

Źródło: ViacomCBS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Isa Soares Tonight”: nowy program informacyjny CNN International
CNN International zapowiada nowy program informacyjny „Isa Soares Tonight”, który poprowadzi wyróżniona Emmy dziennikarka Isa Soares. Program wejdzie do europejskiej ramówki stacji 4 lipca i będzie nadawany w regionie EMEA na żywo z siedziby CNN w Londynie co tydzień o godz. 20:00 CET.
Już od najbliższego poniedziałku, 4 lipca br. w ramówce Radia TOK FM znajdą się dwa nowe programy. Audycje „Przewodnik o podróżach” oraz „Przewodnik o kuchni” to nowe, letnie propozycje dla słuchaczy stacji. W czasie wakacji na antenie Radia TOK FM pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”, a zmianie...
63 proc. ankietowanych dziewcząt doświadczyło różnych form nękania w mediach społecznościowych. 38 proc. osób z niepełnosprawnościami padło ofiarą mowy nienawiści w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie – czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Patrycja Pupiec z redakcji Poradnikzdrowie.pl została laureatką I nagrody w kategorii „Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie”. Nasza redakcyjna koleżanka została nagrodzona za artykuł „Ignorancja a może niewiedza? Dlaczego kobiety umierają na raka?”.
Od 28 czerwca anglojęzyczny kanał TVP World jest dostępny bezpłatnie dla odbiorców telewizji naziemnej w Estonii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764