logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viasat World nagrodzony podczas 45. Konferencji PIKE

  PR 12.10.2018, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World otrzymał prestiżowe laury podczas XIII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych, który miał miejsce w ramach 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2018 w Łodzi. W kategorii Wydarzenie Roku jury nagrodziło Tytanowym Okiem launch kanału Epic Drama w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-nagrodzony-podczas-45.-konferencji-pike,379707,artykul.html

Festiwal Kanałów Tematycznych to organizowane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej wydarzenie dedykowane nadawcom telewizyjnym, których programy mogą być reemitowane przez operatorów kablowych na terytorium Polski lub są nadawane w sieciach operatorów kablowych zgodnie z przepisami polskiego prawa. W tym roku komisja konkursowa przyznawała wyróżnienia w czterech kategoriach, a premiera kanału Epic Drama w Polsce, werdyktem jury, została uhonorowana prestiżowym mianem Wydarzenia Roku.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że kanał Epic Drama został doceniony w Polsce poprzez tak ważną nagrodę. Jest to dowód uznania dla pracy, ambicji i zaangażowania naszego zespołu, a także wyraz zaufania, jakim obdarzyli nas partnerzy biznesowi i operatorzy sieci telewizyjnych. Trafna identyfikacja rynkowej luki oraz stworzenie wyjątkowej oferty pozwalają nam trafiać do serc i umysłów coraz liczniejszych i coraz bardziej wymagających odbiorców. Rezultaty mówią same za siebie, a fakt, iż nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, gwarantuje, że przyszłość zarówno nasza, jak i kanału Epic Drama zapowiada się bardzo ekscytująco – komentuje wyróżnienie Irina Gofman, CEO Viasat World.

Kanał Epic Drama rozpoczął nadawanie w Polsce w grudniu ubiegłego roku, a profil stacji stanowi zupełnie nową propozycję na polskim rynku. Ofertę programową stanowią seriale kostiumowe, a szeroki zakres emitowanych produkcji obejmuje przede wszystkim tematykę wojenną, przygodową, kryminalną, romantyczną i obyczajową. Przebojem jesiennej ramówki jest drugi sezon serialu „Rozpustnice”, do którego gwiazdorskiej obsady dołączyła Liv Tyler. Stacja zapowiedziała także premierę długo oczekiwanej sagi wojennej „Okręt”, nawiązującej do kultowego filmu Wolfganga Petersena o tym samym tytule oraz filmu „Jamestown” - intrygującego dramatu osadzonego w kolonialnej rzeczywistości siedemnastowiecznej Ameryki.

Oprócz emitującego ekskluzywne produkcje kostiumowe kanału Epic Drama, portfolio Viasat World w Polsce obejmuje znane i cenione przez krajową publiczność kanały tematyczne: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature.

Źródło: Viasat World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji
– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach...
„Miesiąc z rekinami
Od premiery „Szczęk” Stevena Spielberga, spiczasta płetwa tnąca fale wywołuje dreszcz emocji, nawet widziana wyłącznie na ekranie telewizora. Rekiny wywołują strach i ogromną ciekawość. Te emocje wzbudzi też „Miesiąc z rekinami” na National Geographic Wild.
GroupM rozwija system programatycznego zakupu mediów cyfrowych. CoPilot jest pierwszym narzędziem w ofercie grupy, które na taką skalę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji.
Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764