logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viasat World nagrodzony podczas 45. Konferencji PIKE

  PR 12.10.2018, przeczytano 194 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World otrzymał prestiżowe laury podczas XIII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych, który miał miejsce w ramach 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2018 w Łodzi. W kategorii Wydarzenie Roku jury nagrodziło Tytanowym Okiem launch kanału Epic Drama w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-nagrodzony-podczas-45.-konferencji-pike,379707,artykul.html

Festiwal Kanałów Tematycznych to organizowane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej wydarzenie dedykowane nadawcom telewizyjnym, których programy mogą być reemitowane przez operatorów kablowych na terytorium Polski lub są nadawane w sieciach operatorów kablowych zgodnie z przepisami polskiego prawa. W tym roku komisja konkursowa przyznawała wyróżnienia w czterech kategoriach, a premiera kanału Epic Drama w Polsce, werdyktem jury, została uhonorowana prestiżowym mianem Wydarzenia Roku.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że kanał Epic Drama został doceniony w Polsce poprzez tak ważną nagrodę. Jest to dowód uznania dla pracy, ambicji i zaangażowania naszego zespołu, a także wyraz zaufania, jakim obdarzyli nas partnerzy biznesowi i operatorzy sieci telewizyjnych. Trafna identyfikacja rynkowej luki oraz stworzenie wyjątkowej oferty pozwalają nam trafiać do serc i umysłów coraz liczniejszych i coraz bardziej wymagających odbiorców. Rezultaty mówią same za siebie, a fakt, iż nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, gwarantuje, że przyszłość zarówno nasza, jak i kanału Epic Drama zapowiada się bardzo ekscytująco – komentuje wyróżnienie Irina Gofman, CEO Viasat World.

Kanał Epic Drama rozpoczął nadawanie w Polsce w grudniu ubiegłego roku, a profil stacji stanowi zupełnie nową propozycję na polskim rynku. Ofertę programową stanowią seriale kostiumowe, a szeroki zakres emitowanych produkcji obejmuje przede wszystkim tematykę wojenną, przygodową, kryminalną, romantyczną i obyczajową. Przebojem jesiennej ramówki jest drugi sezon serialu „Rozpustnice”, do którego gwiazdorskiej obsady dołączyła Liv Tyler. Stacja zapowiedziała także premierę długo oczekiwanej sagi wojennej „Okręt”, nawiązującej do kultowego filmu Wolfganga Petersena o tym samym tytule oraz filmu „Jamestown” - intrygującego dramatu osadzonego w kolonialnej rzeczywistości siedemnastowiecznej Ameryki.

Oprócz emitującego ekskluzywne produkcje kostiumowe kanału Epic Drama, portfolio Viasat World w Polsce obejmuje znane i cenione przez krajową publiczność kanały tematyczne: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature.

Źródło: Viasat World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: „Czy leci z nami robot?”
Blisko 73 proc. dziennikarzy ma pozytywne nastawienie do AI i z ciekawością czeka na to, co jeszcze przyniesie faktyczne wprowadzenie tej technologii. Taki sam procent jest zdania, że sztuczna inteligencja wpłynie pozytywnie na ich codzienność lub znacznie ją odmieni. To wyniki z przeprowadzonego przez agencję PR d*fusion communication badania pt. „Czy leci z nami...
Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM
Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764