logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viasat World z nowym Dyrektorem ds. Technologii

  PR 08.11.2016, przeczytano 635 razy

Viasat World, międzynarodowa grupa dostarczająca rozrywkę, producent 27 kanałów płatnej telewizji i wideo na żądanie w 50 krajach, powołał Patcha Khana na stanowisko Dyrektora ds. Technologii. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie i dostarczanie kompleksowych rozwiązań technologicznych dla Viasat World, niezbędnych na dynamicznie zmieniającym się rynku mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-z-nowym-dyrektorem-ds.-technologii,30477,artykul.html

Patch będzie raportować bezpośrednio do Dyrektora Generalnego i Prezesa Viasat World, Iriny Gofman.

- Cieszymy się, że Patch dołączył do zespołu zarządzającego Viasat World. Jego przeszło 25-letnie doświadczenie   w uruchamianiu i zarządzaniu wieloma usługami rozrywkowymi na różnych platformach medialnych na całym świecie, będzie dla nas niezwykle pomocne w realizowaniu strategii wzrostu w szybko zmieniającym się świecie telewizji i dostarczaniu nowych treści. Patch uzupełni nowo utworzony zespół wyższego szczebla kierowniczego Viasat World, który w październiku 2015 r. stał się w pełni niezależną firmą  – mówi Irina Gofman, Dyrektor Generalny i Prezes Viasat World.

Źródło: Viasat World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764