Podróżujący pociągami PKP Express InterCity Premium od września mogą oglądać spot promujący produkty Victorinox tj. scyzoryk Cadet Alox Limited Edition 2017, walizkę Lexicon oraz zegarek INOX Sky High. Kampania Product Hero FW 2017 potrwa do końca miesiąca i obejmuje zasięgiem nośniki reklamowe w pociągach Pendolino obsługujących do 43 połączeń dziennie. To kolejna kampania marki w pociągach PKP InterCity
Od początku września w wybranych pociągach PKP InterCity kategorii EIC prowadzona jest kampania reklamowa produktów Victorinox. Wykorzystano w niej 30 sekundowy spot prezentujący produkty z trzech dywizji Victorinox: scyzoryk, walizkę oraz zegarek. Kampanią reklamową Victorinox objęto pociągi EIC, które jeżdżą na głównych krajowych trasach m.in. Warszawa – Kraków, Warszawa – Wrocław, Kraków – Kołobrzeg czy Gdańsk – Kraków. Miesięcznie pociągami EIP podróżuje średnio 341 tys. osób, co daje liczbę około 11,1 tys. podróżnych dziennie
- Dzisiejszy dynamiczny styl życia charakteryzuje się dużą mobilnością i zakłada gotowość na nieoczekiwane zwroty sytuacji. Produkty marki Victorinox oddają ducha tej filozofii, łącząc funkcjonalność, jakość, unikatowy design i innowacyjność. Cieszymy się, że już po raz kolejny możemy towarzyszyć tysiącom podróżującym pociągami PKP InterCity, pokazując nowości z oferty Victorinox, które mamy nadzieję, przypadną im do gustu. – powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.
W tegorocznej kampanii przygotowano 30 sekundowy spot, przedstawiający scyzoryk Cadet Alox z limitowanej edycji, z ryflowanymi okładkami w kolorze oliwkowym, najnowszą odsłonę flagowego zegarka z kolekcji INOX, inspirowanego ekwipunkiem astronautów, którzy wyruszają na misje w kosmos oraz ultra wytrzymałą walizkę Lexicon z możliwością ładowania telefonu.
Poprzednia kampania reklamowa Victorinox w pociągach PKP InterCity miała miejsce w 2015 roku i obejmowała 11 różnych grafik, przedstawiających m.in. klasyczny scyzoryk Hunstman, myśliwski scyzoryk Hunter XT w pomarańczowych okładkach, zegarek I.N.O.X. na kauczukowym pasku, walizkę Spectra 2.0 z dwiema niezależnymi przegrodami, czy zestaw kolorowych noży kuchennych do krojenia warzyw i owoców ze stali nierdzewnej.
Źródło: Victorinox