logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Victorinox z kampanią reklamową w pociągach

  PR 08.09.2017, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Podróżujący pociągami PKP Express InterCity Premium od września mogą oglądać spot promujący produkty Victorinox tj. scyzoryk Cadet Alox Limited Edition 2017, walizkę Lexicon oraz zegarek INOX Sky High. Kampania Product Hero FW 2017 potrwa do końca miesiąca i obejmuje zasięgiem nośniki reklamowe w pociągach Pendolino obsługujących do 43 połączeń dziennie. To kolejna kampania marki w pociągach PKP InterCity


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/victorinox-z-kampania-reklamowa-w-pociagach,33669,artykul.html

Od początku września w wybranych pociągach PKP InterCity kategorii EIC prowadzona jest kampania reklamowa produktów Victorinox. Wykorzystano w niej 30 sekundowy spot prezentujący produkty z trzech dywizji Victorinox: scyzoryk, walizkę oraz zegarek. Kampanią reklamową Victorinox objęto pociągi EIC, które jeżdżą na głównych krajowych trasach m.in. Warszawa – Kraków, Warszawa – Wrocław, Kraków – Kołobrzeg czy Gdańsk – Kraków. Miesięcznie pociągami EIP podróżuje średnio 341 tys. osób, co daje liczbę około 11,1 tys. podróżnych dziennie

- Dzisiejszy dynamiczny styl życia charakteryzuje się dużą mobilnością i zakłada gotowość na nieoczekiwane zwroty sytuacji. Produkty marki Victorinox oddają ducha tej filozofii, łącząc funkcjonalność, jakość, unikatowy design i innowacyjność. Cieszymy się, że już po raz kolejny możemy towarzyszyć tysiącom podróżującym pociągami PKP InterCity, pokazując nowości z oferty Victorinox, które mamy nadzieję, przypadną im do gustu. –
powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.

W tegorocznej kampanii przygotowano 30 sekundowy spot, przedstawiający scyzoryk Cadet Alox z limitowanej edycji, z ryflowanymi okładkami w kolorze oliwkowym, najnowszą odsłonę flagowego zegarka z kolekcji INOX, inspirowanego ekwipunkiem astronautów, którzy wyruszają na misje w kosmos oraz ultra wytrzymałą walizkę Lexicon z możliwością ładowania telefonu.

Poprzednia kampania reklamowa Victorinox w pociągach PKP InterCity miała miejsce w 2015 roku i obejmowała 11 różnych grafik, przedstawiających m.in. klasyczny scyzoryk Hunstman, myśliwski scyzoryk Hunter XT w pomarańczowych okładkach, zegarek I.N.O.X. na kauczukowym pasku, walizkę Spectra 2.0 z dwiema niezależnymi przegrodami, czy zestaw kolorowych noży kuchennych do krojenia warzyw i owoców ze stali nierdzewnej.

Źródło: Victorinox

www.victorinox.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764