logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vidis rozszerza ofertę o monitory informacyjne LG

  PR 08.05.2018, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

ViDiS SA ogólnopolski dystrybutor sprzętu prezentacyjnego oraz biurowego, lider w sektorze rozwiązań dla edukacji – umacnia swoją pozycję w obszarze digital signage. Skupi się głównie na wyświetlaczach LG z zakresu Commercial TV, OLED Signage oraz Digital Signage. Produkty dostępne będą już w maju br. ViDiS SA jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje nie tylko szkolenia i pełne wsparcie sprzedażowe, ale także posprzedażowe we wszystkich realizacjach z tego obszaru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vidis-rozszerza-oferte-o-monitory-informacyjne-lg,36415,artykul.html

- Zdobyliśmy pozycję lidera na rynku rozwiązań dla edukacji. Jest to dla nas bardzo ważna część działalności i z całą pewnością zadbamy o to, żeby tę pozycję utrzymać – informuje Marcin Stefanow dyrektor ds. marketingu ViDiS SA – Nie jest to jednak jedyna działalność ViDiS. Równie ważna jest dla nas współpraca z klientami biznesowymi. Wierzę, że oferta LG podniesie naszą atrakcyjność w tym sektorze. Rynek jest coraz bardziej wymagający, a dotarcie do klienta na każdym etapie coraz cenniejsze. Telewizja komercyjna w takich obiektach jak hotele to szansa na łatwe i szybkie docieranie ze spersonalizowanymi treściami do gości. Profesjonalne monitory dają ogromne możliwości do realizowania przekazu, zaś wymagający klienci z pewnością nie zawiodą się na monitorach OLED dostępnych w najrozmaitszych, przyciągających uwagę konfiguracjach. Wraz z dostępnością tych urządzeń dajemy naszym partnerom pełne wsparcie na każdym etapie realizacji.

Wśród ciekawostek w ofercie na pewno warto wymienić unikalne rozwiązania typu In-glass wallpaper czyli doskonały obraz technologii OLED zatopiony w eleganckim szkle o grubości zaledwie 13 mm. Dodatkowo wyświetlacze Dual-view z możliwością tworzenia pofalowanych powierzchni składających się z 2 do 4 modułów 65”, czy też zyskujące na popularności monitory typu Ultra Stretch 88” oraz 86” o rozdzielczościach odpowiednio 3840x1080 i 3840x600 pixeli.

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764