logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viewell – narzędzie do analityki internetowej od Valkea Media

  PR 09.05.2017, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Po 16 miesiącach prac rozwojowych, grupa mediowa Valkea udostępnia swoim klientom nowe narzędzie analityczne Viewell, dołączając tym samym do prężnie rozwijającego się sektora dostawców oprogramowania do analityki marketingowej. Rozwiązanie dedykowane jest pracownikom marketingu zajmującym się zarządzaniem „głosem marki” w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viewell-%E2%80%93-narzedzie-do-analityki-internetowej-od-valkea-media,32377,artykul.html

- Narzędzie ma w prosty i przejrzysty sposób, szybko i dokładnie dostarczać kluczowych informacji i analiz dla marketera, który choć w minimalnym stopniu wspiera komunikację swojej marki danymi płynącymi z analityki internetowej – mówi Tomasz Opiela, CEO, Valkea Media.

Viewell wspiera analitykę internetową przez zastosowanie  zaawansowanych modeli predykcyjnych wykorzystujących metody uczenia maszynowego. Rozwiązanie jest wzbogacone jest o unikatowe w skali całego rynku i niedostępne dotąd rozwiązania, spośród których poniżej przedstawiamy trzy najważniejsze funkcje.

Moduł do przewidywania skuteczności przekazu marketingowego

Umożliwia sprawdzenie, jeszcze przed publikacją, czy zaproponowana treść wpisu na Facebooku skutecznie zaangażuje grupę docelową.

- Moduł oparty jest o algorytmy uczenia maszynowego analizujące zarówno treść posta jak i inne jego cechy. Dzięki temu osiągnięto wysoką dokładność predykcji, która wynosi obecnie aż 70%-90% – mówi Jacek Krawczak, Chief Data Scientist, Valkea Media

Moduł do odnajdywania influencerów/ambasadorów marki

Pozwala na wskazanie tych fanów, którzy wykazali największą aktywność w stosunku do postów badanej marki. Dzięki niemu można także w prosty sposób przejrzeć historię ich aktywności i podjąć decyzję odnośnie ewentualnej współpracy. Moduł ten wyróżnia Viewell od aplikacji typu „Top Fans” funkcją typowania użytkowników, których aktywność (np. komentarze inicjujące wątek pod postem) w największym stopniu angażują pozostałych uczestników dyskusji.

Moduł raportowania wyników

Umożliwia dostęp do szeregu przydatnych funkcji: statystyk interakcji, zasięgu, społeczności, klikalności postów, ich efektywności w dni robocze i weekendy, doboru optymalnej liczby słów i ich rodzaju – wszystko to w rozbiciu na typy postów zdefiniowanych przez Facebooka (m.in.: link, zdjęcie, video, status itp.) oraz np. własną kategoryzację postów, zrozumiałą dla agencji i klienta.

- Moduł ten jest bardzo intuicyjny i interaktywny. Znacznie przyspiesza przepływ danych oraz raportowanie wyników na linii agencja – klient. Analizy okresowe (np. tygodniowe czy comiesięczne) dostępne są już następnego dnia kolejnego okresu –
mówi Łukasz Trębicki, Head of Social Media Analytics, Valkea Media.

Dostęp do pulpitu z wykresami możliwy jest w czasie rzeczywistym, ponieważ dane odświeżane są na bieżąco. Każdy klient agencji może dowolnie skonfigurować składniki raportu pod swoje preferencje. Niemal wszystkie jego elementy (filtry, suwaki, wykresy) są „klikalne”, co umożliwia łatwy dostęp do bardzo szczegółowych informacji.

Źródło: Valkea Media

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764