logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viewsonic na targach ISE 2019

  PR 31.01.2019, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

ViewSonic Europe Ltd. - dostawca produktów i rozwiązań wizualnych zaprezentuje na targach ISE 2019 w Amsterdamie nową gamę produktów, które wprowadzi na rynek europejski. Odwiedzający stoisko firmy w hali  1-N125, będą mieli okazję zobaczyć ponad 20 nowych produktów - w tym interaktywne panele ViewBoard oparte na oprogramowaniu myViewBoard do zastosowań edukacyjnych i korporacyjnych oraz multimedialne projektory LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viewsonic-na-targach-ise-2019,381026,artykul.html

Połącz i współpracuj

Pod tym hasłem za pośrednictwem platformy myViewBoard będzie prowadzona prezentacja na połączonych przewodowo i bezprzewodowo wszystkich produktach ViewSonic na stoisku. Eksperci dostępni na miejscu pokażą w jaki sposób - w czasie rzeczywistym, w wielu lokalizacjach - rozwiązanie myViewBoard pozwala udostępniać i prezentować treści za pośrednictwem różnych urządzeń.

myViewBoard – najlepsza cyfrowa tablica

Najważniejszym wydarzeniem na stoisku ViewSonic będzie prezentacja cyfrowego, wieloplatformowego ekosystemu, który powstaje dzięki rozwiązaniu myViewBoard. Zintegrowany z „Google G Suite” i „Microsoft Office 365” cyfrowy ekosystem jest rozwiązaniem, które można dostosować do dowolnej instytucji czy firmy, także w mobilnym modelu implementacji BYOD.

Ekosystem myViewBoard  można zintegrować z dowolną przestrzenią konferencyjną, umożliwiając współdzielenie ekranu z wieloma lokalizacjami. Trzeba podkreślić, że zaawansowana funkcja uwierzytelniania spełnia najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa danych cyfrowych.

SCALE-UP – efektywniejsza nauka

SCALE-UP to szansa na aktywną naukę oraz bardziej nowoczesne i efektywne zajęcia. Nauczyciele pokażą, w jaki sposób wizualne rozwiązania dotykowe i najnowsza technologia pomagają przeprowadzić niezwykle wciągającą lekcję. Wykorzystany zostanie do tego ViewBoard S czyli 27-calowy ekran dotykowy do prezentacji, który będzie podłączony do wielu ekranów i projektora. Odwiedzający stoisko zobaczą jak można  płynnie i łatwo zintegrować wiele urządzeń jednym ruchem przełącznika lub zrobić to bezprzewodowo.

Nowa seria ViewBoard z technologią Advanced Touch

Dbając o płynne i responsywne wrażenia dotykowe oraz pisanie, ViewSonic zaprezentuje nową generację ViewBoard. To, wielokrotnie nagradzana linia interaktywnych wyświetlaczy z wieloma zaawansowanymi technologiami dotykowymi, które są dopasowane do naturalnego stylu pisania. Urządzenie IFP7560 ViewBoard z najlepszym w swojej klasie ekranem dotykowym InGlass zostało docenione nagrodą InAVation 2019 w kategorii “Collaboration and Conferencing – Interactive Display Product”. Oprócz znakomitego ekranu łączy w sobie bogaty zestaw narzędzi do współpracy wraz z uwierzytelnianiem bezpieczeństwa.

ViewSonic zaprezentuje także flagową serię IFP70, która nie tylko integruje najnowszą technologię dotyku (PCAP), ale również jest wyposażona w inteligentne pióro aktywne.

Projektory ViewSonic LED serii X

Najnowsza seria multimedialnych projektorów marki ViewSonic, opartych o technologię LED sygnowana znakiem X dzięki rozdzielczości obrazu  4K UHD spełni wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników oferując obraz wysokiej jakości. Doskonałe uzupełnienie efektów wizualnych stanowią wbudowane głośniki marki Harman Kardon, zapewniające zoptymalizowany dźwięk wysokiej jakości. Najnowsze, multimedialne projektory ViewSonic mają nie tylko wbudowany odtwarzacz multimedialny, ale także  Wi-Fi do strumieniowego przesyłania treści bezpośrednio z popularnych platform, takich jak Netflix, YouTube, Amazon Prime i Twitch. Łączność w serii X jest kompatybilna z kontrolą głosu Amazon Echo, a także Bluetooth, aby podłączyć urządzenia mobilne.

W tym roku odwiedzający ISE będą mogli wypróbować pełną gamę monitorów ViewSonic. Eksperci czekają na stoisku 1-N125 w hali 1.

  • Bezpłatne bilety można otrzymać używając przy rejestracji na stronie internetowej ISE - kodu  837923.
  • Spotkanie ze specjalistą z ViewSonic można zarezerwować TUTAJ

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764