logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viewsonic: Nowa seria projektorów o wyższej jasności i długiej żywotności lampy

  PR 29.03.2018, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka

Podstawowe wątpliwości pojawiające się przy zakupie projektora dotyczą jasności i żywotności lampy. Chodzi o to, żeby obraz wyświetlany przez urządzenie był dobrze widoczny, także w oświetlonym pomieszczeniu, a lampa nie wymagała szybkiej wymiany, a co za tym idzie kolejnych wydatków wpływających na całkowity koszt posiadania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viewsonic%3A-nowa-seria-projektorow-o-wyzszej-jasnosci-i-dlugiej-zywotnosci-lampy,35974,artykul.html

Odpowiedzią jest seria ViewSonic PA5. Urządzenia te są polecane do zastosowań korporacyjnych oraz edukacyjnych. Jasność od 3500 do 3600 ANSI lumenów i żywotność lampy do 15 000 godzin zaspokoją oczekiwania bardzo wymagających użytkowników. Wysoka jasność w połączeniu ze współczynnikiem kontrastu na poziomie 22 000:1 gwarantuje nie tylko jasne, ale też wyraźnie widoczne obrazy w oświetlonych pomieszczeniach.  W zależności od modelu - projektory oferują rozdzielczości – SVGA (800×600), XGA (1024×768), WXGA (1280×800). Szeroką gamę realistycznych i dokładnych kolorów z zachowaniem wysokiej jakości obrazu zawdzięczmy opatentowanej technologii SuperColor firmy ViewSonic.  Urządzenia z serii PA5 oferują też szereg funkcji ułatwiających konserwację i instalację (łatwa wymiana lampy, pionowa korekcja trapezowa). Za każdym razem kiedy projektor nie wykryje sygnału - wyłącza się  automatycznie oszczędzając energię i żywotność lampy (Auto Power Off). Niski całkowity koszt posiadania wspiera tryb SuperEco, w którym obrazy są przyciemniane o 70% co  znacznie wydłuża żywotność lampy.

Najnowsza seria ViewSonic PA5 wpisuje się w nową, ujednoliconą dla dwóch grup produktowych – projektorów i monitorów - koncepcje nazewnictwa. PA – urządzenia podstawowe, budżetowe, PX – konsumenckie, PG – biznesowe. W przypadku monitorów – odpowiednio VA, VX, VG.

- Jasność to jeden z najważniejszych parametrów w projektorach. Na przestrzeni ostatnich lat możemy powiedzieć, że wymagania użytkowników pod tym względem rosną. – informuje Maciej Drobina, Senior Product Manager, ViDiS SA - W 2012 roku przeważała sprzedaż projektorów oferujących jasność poniżej 3000 ANSI lumenów, do ubiegłego roku dominowały urządzenia z przedziału 3000 – 3499 ANSI lumenów i wszystko wskazuje na to, rok 2018 będzie należał do projektorów powyżej 3500 ANSI lumenów i to w segmencie popularnym. Urządzenia te stają się też bardziej dostępne cenowo co także wpływa na rosnące zainteresowanie. Mogą już efektywnie konkurować z innymi wyświetlaczami, które nie gwarantują naprawdę dużego obrazu i przegrywają w stosunku - wielkości obrazu do ceny urządzenia.

W ramach podstawowych, budżetowych modeli PA5 ViewSonic oferuje:

  • PA502S – Technologia DLP. Połączenie rozdzielczości SVGA (800x600) z jasnością 3500 ANSI LUMENÓW i współczynnikiem kontrastu 22000:1 – polecany do małych i średnich sal konferencyjnych oraz klas. Użytkownicy mogą wyświetlać treści 3D bezpośrednio z odtwarzaczy Blu-Ray 3D, a także z innych urządzeń za pośrednictwem HDMI. Dostępny w cenie 1249 z VAT.
  • PA503S - Technologia DLP.. Połączenie wysokiej jasności – 3600 ANSI Lumenów z rozdzielczością SVGA (800x600) i współczynnikiem kontrastu 22000:1 – polecany do małych sal konferencyjnych oraz klas. Użytkownicy mogą wyświetlać treści 3D bezpośrednio z odtwarzaczy Blu-Ray 3D, a także z innych urządzeń za pośrednictwem HDMI. Dostępny w cenie brutto 1299 zł z VAT
  • PA502X – Technologia DLP. Połączenie rozdzielczości XGA (1024×768) z jasnością 3500 ANSI LUMENÓW i współczynnikiem kontrastu 22000:1 – polecany do małych sal konferencyjnych oraz klas. Użytkownicy mogą wyświetlać treści 3D bezpośrednio z odtwarzaczy Blu-Ray 3D, a także z innych urządzeń za pośrednictwem HDMI. Dostępny w cenie brutto 1549 zł z VAT
  • PA503X - Projektor wyświetlający obraz w technologii DLP. Połączenie rozdzielczości XGA (1024×768) z jasnością 3600 ANSI LUMENÓW i współczynnikiem kontrastu 22000:1 – polecany do małych sal konferencyjnych oraz klas. Użytkownicy mogą wyświetlać treści 3D bezpośrednio z odtwarzaczy Blu-Ray 3D, a także z innych urządzeń za pośrednictwem HDMI. Dostępny w cenie brutto 1579 zł z VAT
  • PA503W - Projektor wyświetlający obraz w technologii DLP. Połączenie rozdzielczości WXGA (1.280 x 800) z jasnością 3600 ANSI LUMENÓW i współczynnikiem kontrastu 22000:1 – polecany do małych sal konferencyjnych oraz klas. Użytkownicy mogą wyświetlać treści 3D bezpośrednio z odtwarzaczy Blu-Ray 3D, a także z innych urządzeń za pośrednictwem HDMI. Dostępny w cenie brutto 1649 zł z VAT
  • PA505W - Projektor wyświetlający obraz w technologii DLP. Połączenie rozdzielczości WXGA (1.280 x 800) z jasnością 3500 ANSI LUMENÓW i współczynnikiem kontrastu 22000:1. Projektor zapewnia znakomity dźwięk dzięki technologii SonicExpert, podwójne wejście HDMI daje więcej możliwości podłączenia nowoczesnych źródeł obrazu. USB (5 V / 1,5 A) może być używane do zasilania urządzeń HDMI, eliminując potrzebę stosowania oddzielnych zasilaczy dla podłączonych urządzeń. Użytkownicy mogą wyświetlać treści 3D bezpośrednio z odtwarzaczy Blu-Ray 3D, a także z innych urządzeń za pośrednictwem HDMI. Dostępny w cenie brutto 1779 zł z VAT

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764