logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VII Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą

   01.10.2013, przeczytano 1472 razy
ilustracjastrzałka

Świat DRUKU” zaprasza na VII Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą pod hasłem: „Color Management – od wiedzy do praktyki”, która odbędzie się 30 października br. w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Mercedes Benz Polska przy ul. Gottlieba Daimlera 1. Konferencja jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców – fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vii-konferencja-z-cyklu-akademia-zarzadzania-barwa,19814,artykul.html

Konferencja jest organizowana, wraz z Partnerami, przez Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o., w ramach  „Akademii Wiedzy”, powołanej w celu organizacji konferencji i spotkań branżowych, której zadaniem jest stymulowanie wymiany informacji i doświadczeń.

Program

9.00-9.45 Rejestracja uczestników
9.45-10.00 Rozpoczęcie konferencji

10.00-12.00 sesja I

  • Jak uzyskać tę samą barwę na różnych podłożach w różnych technikach druku
    PantoneLive dla cyfrowych technik druku
    Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Distributors and Dealers Coordination, X-Rite Inc.
  • Nowe monitory graficzne Eizo z serii ColorEdge – systematyka i przeznaczenie
    Paweł Waszniewski, Product Manager, Alstor   
  • Offset kontra cyfra – porównanie możliwości reprodukcji barw
    Maciej Baur Product Manager, Agfa Graphics    


12.00-12.20 Przerwa kawowa

12.20-14.20 sesja II

  • Rewolucja w systemach proofingu dla branży opakowaniowej: GMG Open Color
    Łukasz Szymański, przedstawiciel ds. produktów firmy Esko i GMG, Digiprint
  • Systemy proofingu cyfrowego – aktualne tendencje i rozwiązania
    Tomasz Kuciński, Pro Graphics Account Manager Epson Europe
  • Jak zwiększyć konkurencyjność drukarni dzięki zarządzaniu barwą
    Danuta Tyrowicz, właścicielka firmy Frogimus


14.30-15.30 sesja III – spotkania warsztatowe w grupach, każdy warsztat po 20 minut
1. Prowadzenie – Małgorzata Lososová Ungrádová
- praca ze spektrofotometrem eXact
- programy do kontroli pomiaru barwy Color iQC Print
- projekt ogólnodostępnych cyfrowych wzorników PantoneLive
2. Prowadzenie – Łukasz Szymański
- proofing trzech projektów opakowań przy wykorzystaniu drukarki Epson 4900 oraz spektrofotometru X-Rite i1 Pro; projekt, pomiar danych spektralnych, sporządzenie proofa
3. Zapytaj eksperta: indywidualne porady i konsultacje.
Konsultują: Danuta Tyrowicz, Maciej Baur, Paweł Waszniewski

15.30 Zakończenie konferencji
15.30-16.30 Lunch

Udział w konferencji jest płatny. Opłata wynosi 250 zł brutto (203,25 zł + 23% VAT) i obejmuje udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe i lunch, miejsce parkingowe na terenie Centrum Konferencyjnego Mercedes Benz Polska. Zgłaszanie udziału w konferencji do dnia 23 października 2013 r.

Formularz rejestracyjny, regulamin i dodatkowe informacje na:
http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/VII-konferencja-z-cyklu-Akademia-Zarzadzania-Barwa

Partnerami Konferencji są firmy: Agfa Graphics, Alstor, Digiprint, Epson, Frogimus, X-Rite. Patronat sprawuje Polska Izba Druku. Patronat medialny objęły: Drukarnie.com.pl, Opakowania.com.pl, Signs.pl, „Świat DRUKU”.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764