logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

  PR 21.11.2017, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. Niestety, obszar ten wciąż często redukowany jest do kampanii reklamowych, stworzenia logotypu i prowadzenia strony internetowej oraz kanałów social media. Tymczasem na skuteczny marketing terytorialny składa się szereg kreatywnych działań. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vii-kongres-innowacyjnego-marketingu-w-samorzadach,34560,artykul.html

Realizowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej może mieć realne przełożenie na funkcjonowanie całej jednostki terytorialnej. Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pozwala osiągnąć różne cele strategiczne: ściągnąć inwestorów, zachęcić do przyjazdu turystów, zwiększyć zadowolenie mieszkańców. By uzyskać najlepsze efekty zaleca się podkreślanie najmocniejszych lub najbardziej charakterystycznych stron danej miejscowości. W tym obszarze często wykorzystuje się np. potrawy regionalne. Innym sposobem promocji jest informowanie o istniejących atrakcjach jako złożonej całości, zamiast skupiania się na pojedynczych elementach. W poszczególnych obiektach i zabytkach zawiera się ogromna wartość, które jeśli zostaną ujęte całościowo, mogą stanowić unikatowe i niezwykle ważne dziedzictwo kulturowe Polski. O skutecznych narzędziach komunikacji z mieszkańcami miast i regionów będzie mowa właśnie na kolejnym Kongresie Marketingu w Samorządach.

O wartości, jaką niesie ze sobą stosowanie zróżnicowanych elementów marketingu terytorialnego, opowiedzą prelegenci VII już edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Jeden z tematów przedstawią Zbigniew Wdowiak – zastępca prezydenta miasta Kutno oraz Weronika Lenarczyk – kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury, którzy opowiedzą jak zbudować markę miasta na bazie produktu lokalnego. Prelegentami Kongresu będą także m.in. Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC, Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK, Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o. czy Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin.

Cały program można obejrzeć na stronie www.podkarpackie.org.pl. Tam także znajduje się formularz rejestracyjny.

Źródło: Exacto

www.exacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764