logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VIII edycja konkursu Golden Arrow

   11.04.2013, przeczytano 1659 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła VIII edycja Golden Arrow – największego w Polsce konkursu marketingu bezpośredniego. Celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viii-edycja-konkursu-golden-arrow,18427,artykul.html

Jury złożone z przedstawicieli agencji oraz marketerów ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne ich elementy. Jury zwraca też uwagę na efektywność podejmowanych działań.

Do udziału w Golden Arrow zapraszamy agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahentów i podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich a także w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingu bezpośredniego lub uczestniczyły w jej realizacji. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do dnia 8 maja 2013.

Przewodniczący jury
Piotr Strzelczyk, dyrektor marketingu beauty care, Henkel Polska

Przedstawiciele marketerów:
- Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu, Netia
- Piotr Lipiński, senior marketing & PR manager, Payback
- Patrycja Klarecka, dyrektor departamentu marketingu, Bank Zachodni WBK
- Tomasz Kosko, media manager, Polpharma
- Dariusz Sas, marketing manager, Philip Morris Polska
- Anna Telakowiec, marketing director, Bonduelle Polska
- Marta Życińska, dyrektor biura marketingu, Grupa PZU

Przedstawiciele agencji:
- Jan Biłyk, CEO, Laurens Coster
- Yuri Drabent, dyrektor kreatywny, Lubię to - Social Media Agency
- Przemysław Orłowski, managing director, Marketing House
- Tomasz Pakulski, dyrektor marketingu i sprzedaży, Redlink
- Łukasz Smoliński, partner i wiceprezes zarządu ds. rozwoju biznesu, grupa kapitałowa Andmore
- Mariusz Winkler, prezes zarządu, Instytut Marketingu i Komunikacji Inmark
- Robert Witkowski, creative director, Momentum Worldwide
- Zbyszek Wysocki, head of planning, Proximity (Grupa BBDO)

Gala konkursu Golden Arrow odbędzie się 27 czerwca 2013 w Multikino Złote Tarasy.

Organizatorami konkursu są wydawnictwo VFP Communications (wydawca magazynów „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”) i Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Źródło: VFP Communications

www.goldenarrow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764