Ruszyła VIII edycja Golden Arrow – największego w Polsce konkursu marketingu bezpośredniego. Celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.
Jury złożone z przedstawicieli agencji oraz marketerów ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne ich elementy. Jury zwraca też uwagę na efektywność podejmowanych działań.
Do udziału w Golden Arrow zapraszamy agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahentów i podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich a także w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingu bezpośredniego lub uczestniczyły w jej realizacji. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do dnia 8 maja 2013.
Przewodniczący jury
Piotr Strzelczyk, dyrektor marketingu beauty care, Henkel Polska
Przedstawiciele marketerów:
- Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu, Netia
- Piotr Lipiński, senior marketing & PR manager, Payback
- Patrycja Klarecka, dyrektor departamentu marketingu, Bank Zachodni WBK
- Tomasz Kosko, media manager, Polpharma
- Dariusz Sas, marketing manager, Philip Morris Polska
- Anna Telakowiec, marketing director, Bonduelle Polska
- Marta Życińska, dyrektor biura marketingu, Grupa PZU
Przedstawiciele agencji:
- Jan Biłyk, CEO, Laurens Coster
- Yuri Drabent, dyrektor kreatywny, Lubię to - Social Media Agency
- Przemysław Orłowski, managing director, Marketing House
- Tomasz Pakulski, dyrektor marketingu i sprzedaży, Redlink
- Łukasz Smoliński, partner i wiceprezes zarządu ds. rozwoju biznesu, grupa kapitałowa Andmore
- Mariusz Winkler, prezes zarządu, Instytut Marketingu i Komunikacji Inmark
- Robert Witkowski, creative director, Momentum Worldwide
- Zbyszek Wysocki, head of planning, Proximity (Grupa BBDO)
Gala konkursu Golden Arrow odbędzie się 27 czerwca 2013 w Multikino Złote Tarasy.
Organizatorami konkursu są wydawnictwo VFP Communications (wydawca magazynów „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”) i Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Źródło: VFP Communications