logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VIII Targi eHandlu - święto internetowych sprzedawców w stolicy Wielkopolski

  PR 18.03.2015, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viii-targi-ehandlu---swieto-internetowych-sprzedawcow-w-stolicy-wielkopolski,24255,artykul.html

Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową.

Wśród wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: Dotpay, DPD, Komputronik, Skrill, Freshmail, FerBuy, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo. Poza znanymi już uczestnikom targów wystawcami, w tej edycji pojawi się kolejnych 30  firm, które nigdy wcześniej w tej imprezie nie uczestniczyły. Organizator targów Fundacja Polak 2.0 ma świadomość tego, jak trudno jest będąc właścicielem e-sklepu zapoznać się ze wszystkimi narzędziami i usługami, jakie pojawiają się na rynku. Możliwość zebrania w jednym miejscu wszystkich liczących się firm z branży e-commerce przekonuje zarówno wystawców, jak i uczestników. „Jako jednej z największych polskich firm na rynku płatności online, od lat dostarczającej innowacyjne usługi w zakresie płatności internetowych w obszarze e-commerce, nie mogło nas zabraknąć na Targach eHandlu. Zapraszamy na samo wydarzenie, jak i do naszego stoiska” - mówi Bernadetta Madej, Dyrektor Działu Handlowego Dotpay.

Jak co roku, na Targach będzie okazja, by porozmawiać osobiście nie tylko z twórcami dedykowanych dla e-sklepów aplikacji czy narzędzi, ale także z praktykami z branży. Ludźmi, którzy na co dzień testują oferowane rozwiązania i mogą wyrazić autentyczne i wartościowe opinie na temat ich skuteczności.

 

Poza możliwością zapoznania się z ofertą wystawców, goście imprezy mają - jak zawsze podczas Targów eHandlu - okazję do wysłuchania wykładów w formie case study. 18 prezentacji zostało podzielonych na dwie ścieżki, odbywające się równocześnie w dwóch salach.    

Podczas paneli prezentacji swoją wiedzą podzielą się m. in.:

  • Łukasz Duda, Netsprint
  • Sławomir Żurawski, Poczta Polska
  • Michał Flont, Nowe Kolory
  • Marek Włodarczyk, optivo
  • Jakub Cyran, GO.PL
  • Marek Broda SALESmanago
  • Florian Werner, remintrex.com
  • Piotr Stencel, Sheepla
  • Dominika Gankowska, Paczkomaty InPost
  • Piotr Guziur, Marketing Online
  • Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy

Eksperci przedstawią zagadnienia z zakresu SEO i SEM, wytłumaczą najbardziej problematyczne zagadnienia związane z nowelizacją ustawy konsumenckiej, przedstawią najnowsze narzędzia, stworzone z myślą o automatyzacji marketingu. Właściciele i osoby zarządzające e-sklepami będą mogli dowiedzieć się jak znane firmy z branży e-commerce radzą sobie z logistyką czy poprawą konwersji.

Gwarancją ciekawych prezentacji  jest fakt, że wybór tematów został oddany w ręce Internautów. Agenda powstała na podstawie listy rankingowej oddanych w sieci głosów.

Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatny - wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl. Organizator zachęca, by rejestrować się jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas paneli prezentacji jest ograniczona.

Źródło: Targi eHandlu

www.targiehandlu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PITy 2024 – ostatni moment na rozliczenie
Czas ucieka nieubłaganie, a wraz z nim mijają ostatnie chwile na rozliczenie PIT. Dla wielu osób ostateczny termin złożenia deklaracji podatkowej przypada 30 kwietnia. Dopełnianie formalności na ostatnią chwilę bywa stresujące, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę, że niezłożenie lub nieterminowe przekazanie urzędowi skarbowemu deklaracji może rodzić przykre...
Łódź 2024

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Łódź 2024

Łódź jako pierwsze miasto wojewódzkie uchwaliła (16 listopada 2016 roku) kodeks reklamowy. Ma uchwałę, ale jej nie egzekwuje.
Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764