logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Puma RS-2K Internet Exploring

  PR 01.09.2020, przeczytano 2348 razy
ilustracjastrzałka

Sportowa marka PUMA prezentuje kampanię najnowszego modelu butów RS-2K Internet Exploring z udziałem Viki Gabor i Marcina Maciejczaka. RS-2K jest połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viki-gabor-i-marcin-maciejczak-w-kampanii-puma-rs-2k-internet-exploring,388273,artykul.html

Wraz z kampanią PUMA RS-2K, Marcin Maciejczak, tuż obok Viki Gabor, dołącza do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty! Młody wokalista podbił serca widzów zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Czternastolatek jeszcze przed udziałem w programie sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na platformie społecznościowej YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez”, który jest zapowiedzią debiutanckiego albumu artysty.

Bohaterowie przenieśli się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka materiałów zdjęciowych oraz video, mocno nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony, czy hologramy, no i przede wszystkim zachłyśnięcie się błyskawicznym rozwojem Internetu.

Fani młodych artystów będą mogli dodatkowo skorzystać z instagramowego filtra, który również przeniesie ich do lat 2000. Odwołuje się on bezpośrednio do odważnej kolorystyki butów oraz wykorzystuje motyw przewodni – okna przeglądarki internetowej. Kampania uwzględnia: OOH w sześciu miastach Polski, kampanię w digital oraz witrynową w sklepach PUMA.

ilustracjastrzałka

W tworzenie kampanii zaangażowani byli:

  • Koncept, reżyseria, produkcja: high&
  • Operator obrazu: Mateusz Golis 
  • Reżyseria, design, montaż, postprodukcja: PWEE3000
  • Kompozycja muzyki: Magiera
  • Autor fotografii: Florida
  • Art direction, design fotografii: PWEE3000
  • Zakup mediów: HAVAS
  • PR: teal.

Oryginalny i kolorowy styl w połączeniu z odwagą oraz innowacyjnym podejściem do prezentowania swojej twórczości dla szerokiej publiczności w Internecie, sprawiają, że Viki Gabor i Marcin Maciejczak idealnie uzupełniają się jako ambasadorzy PUMA RS-2K.

Model PUMA RS-2K Internet Exploring został stworzony z myślą o tych, którzy cenią nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka oraz jaskrawe kolory.

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764