logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viki Gabor nową ambasadorką marki Puma

  PR 06.03.2020, przeczytano 1181 razy
ilustracjastrzałka

Do grona polskich amabasadorów PUMA dołącza młoda piosenkarka Viki Gabor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viki-gabor-nowa-ambasadorka-marki-puma,385976,artykul.html

W ramach współpracy z marką Viki wzięła udział w lokalnej kampanii modelu butów Rider, którą można podziwiać na witrynach sklepów PUMA, na materiałach instore w sieci Sizeer oraz w digitalu. Dodatkowo artystka poszerzy grono ambasadorów PUMA Talents - projektu, poprzez który marka wspiera talenty muzyczne. Sesja powstała w Barcelonie, a za jej koncepcję kreatywną oraz produkcję odpowiada agencja high&. Autorem zdjęć jest Wiktor Malinowski. Materiał video przygotował Kacper Karaśkiewicz. Ilustracje na zdjęciach oraz materiałach video wykonała Marta Kacprzak.

Swoje pierwsze kroki w karierze muzycznej Viki stawiała podczas drugiej edycji programu The Voice Kids, w którym zajęła drugie miejsce. W 2019 roku awansowała do finału Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Zwycięstwo zapewnił jej utwór “Superhero”, w którym porusza temat ochrony środowiska. Piosenka ma już ponad 15 mln wyświetleń na YouTube. Dzięki niej otrzymała także trzy nominacje do Fryderyków 2020 oraz Nickelodeon Kids’ Choice Award.

PUMA Rider to lifestyle’owa odsłona kultowego buta do biegania z lat 80. Do globalnej promocji tego modelu marka zaprosiła takie postaci jak PLK, YBN Cordae czy DeniLeigh.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764