logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vilandy - start kampanii promującej sprzedaż mebli z drugiej ręki

  PR 15.03.2023, przeczytano 1866 razy
ilustracjastrzałka

Portal Vilandy w jednym miejscu skupia sprzedawców mebli używanych i outletowych, producentów sprzętów domowych, rękodzielników i kupujących: fanów produktów nietypowych, oryginalnych, niekoniecznie prosto z fabryki. Każdy może umieścić na nim darmowe ogłoszenia. Platforma działa od kilku tygodni, w App Store i Google Play dostępna jest także bezpłatna aplikacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vilandy---start-kampanii-promujacej-sprzedaz-mebli-z-drugiej-reki,399298,artykul.html

W spocie Vilandy bohaterowie są bardzo różni: matka z dzieckiem, pani w wieku 50+, mężczyzna, który zajmuje się odnawianiem mebli, studentka, która szuka oszczędności. Grupa potencjalnych odbiorców reklamowego filmu jest więc niezwykle szeroka. Tematem przewodnim jest zakup przez Internet używanego fotela “uszaka”, czyli pożądanego, niezwykle popularnego, a jednocześnie dość dużego mebla.

Kampania promocyjna Vilandy ma zasięg ogólnokrajowy. Działania reklamowe są wielowymiarowe, a ich celem jest dotarcie do jak największego grona potencjalnych użytkowników: zarówno sprzedawców, jak i kupujących.

- Spoty promujące portal pojawiły się we wszystkich programach telewizji naziemnej, w branżowych kanałach i programach o tematyce Home&Decor, a emisje billboardu sponsorskiego można zobaczyć w TVP i w TVN - mówi Marta Szataniak, CEO startupu JJM Development, który stworzył portal Vilandy. - Nasza kampania promocyjna ma zasięg ogólnokrajowy, a jej celem jest dotarcie do sprzedawców i kupujących.

Widzowie już się przekonują, że Vilandy to doskonałe źródło nowych oraz używanych mebli i dodatków, a także możliwość pozbycia się tego, co w domu zalega. Przy okazji dowiadują się, że Vilandy proponuje wygodną dostawę dużych gabarytów.

Pomysłodawcy platformy chcą nie tylko promować swój pomysł, ale też szerzyć ideę cyrkularności, czyli zachęcać ludzi do kupowania produktów używanych, dawania im nowego życia i niewyrzucania starych mebli i sprzętów na wysypisko śmieci, skoro są na nie chętni. Poza tym w jednym, wirtualnym miejscu może spotkać się zwolennik stylu boho z miłośnikiem japońskiego minimalizmu, fan wnętrz skandynawskich albo pasjonat klimatu glamour. I każdy znajdzie tutaj produkty do sypialni, salonu, pokoju dziecka, biura, na taras czy balkon.

Idea handlu Vilandy

Wyspecjalizowana platforma ReCommerce promuje także w sieci, między innymi w mediach społecznościowych, ideę kupowania i sprzedawania produktów używanych oraz outletowych w bardzo korzystnych cenach. Powstała po to, by osoby oszczędne, a także żyjące w stylu eko, mogły cieszyć się prostymi zakupami rzeczy, które u innych zalegają na strychach, w piwnicach czy w magazynach. Jednak z Vilandy korzystają nie tylko indywidualni klienci i sprzedawcy, ale także firmy, które specjalizują się w handlu meblami lub urządzeniami do domów, kupują produkty używane, by je odnawiać, remontować i sprzedawać.

W dobie kryzysu, konieczności oszczędzania, a także przy potrzebie podreperowania domowych budżetów, idea ma także wymiar ekonomiczny. Pomysłodawcy Vilandy nie zapominają jednak o praktycznych rozwiązaniach, które sprzedaż i zakupy ułatwiają. Pytani o największe atuty platformy wymieniają:

  • Przesyłka dużych gabarytów w systemie kurierskim.
  • Innowacyjność w postaci prostej obsługi platformy w formie aplikacji oraz strony internetowej.
  • Intuicyjny kreator ofert, dzięki któremu w 40% formularz dodawania produktów uzupełnia się automatycznie.
  • Transparentność, czyli jasne informowanie o kosztach każdej transakcji oraz o zyskach sprzedawcy.
  • Bezpieczeństwo, które zapewnia współpraca z międzynarodowym providerem płatności.
  • Dbałość o klientów, nad którymi czuwa wyspecjalizowany zespół z działu Customer Care. Pracownicy Vilandy odpowiadają na wszelkie pytania, wątpliwości i pomogą rozwiązać ewentualne spory.

Źródło: Vilandy

www.vilandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764