logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda promuje ściereczkę Actifibre

  PR 15.09.2020, przeczytano 784 razy
ilustracjastrzałka

W nowym spocie telewizyjnym Vileda przekonuje, że powrót do czystego domu (np. po pracy) jest o wiele przyjemniejszy niż do takiego, w którym panuje bałagan. A jak szybko wysprzątać mieszkanie? Oczywiście używając jednego z flagowych produktów marki - ściereczki Actifibre. Kampania reklamowa powstała zgodnie z myślą przewodnią nowego claimu marki „W domu wszystko jest w porządku”. A jak twierdzi Vileda: dom nie jest tym samym domem, kiedy nie jest zadbany. Spot można oglądać w telewizji aż przez 6 tygodni: od 14 września do 25 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-promuje-sciereczke-actifibre,388451,artykul.html

Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Nie zabrakło także działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych. Przekaz wspiera komunikacja na kanale YouTube i na Facebooku oraz działania PR i w punktach sprzedaży.

Ściereczka Actifibre to produkt nowej generacji, którego właściwości czyszczące dorównują ścierkom najwyższej jakości mikrofibry i są efektem zastosowania unikalnej i opatentowanej technologii. Warstwa czyszcząca z mikrowłókien o strukturze przestrzennej 3D sprawia, że Actifibre znakomicie usuwa wszelkie zabrudzenia bez konieczności stosowania detergentów. A dzięki innowacyjnej technologii PVA, ściereczka doskonale pochłania (nawet do 100 ml) i zatrzymuje w sobie wodę. W Efekcie powierzchnia jest nie tylko idealnie czysta, ale sucha i wolna od smug i zacieków już po pierwszym przetarciu.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764