logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda promuje ściereczkę Actifibre

  PR 15.09.2020, przeczytano 162 razy
ilustracjastrzałka

W nowym spocie telewizyjnym Vileda przekonuje, że powrót do czystego domu (np. po pracy) jest o wiele przyjemniejszy niż do takiego, w którym panuje bałagan. A jak szybko wysprzątać mieszkanie? Oczywiście używając jednego z flagowych produktów marki - ściereczki Actifibre. Kampania reklamowa powstała zgodnie z myślą przewodnią nowego claimu marki „W domu wszystko jest w porządku”. A jak twierdzi Vileda: dom nie jest tym samym domem, kiedy nie jest zadbany. Spot można oglądać w telewizji aż przez 6 tygodni: od 14 września do 25 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-promuje-sciereczke-actifibre,388451,artykul.html

Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Nie zabrakło także działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych. Przekaz wspiera komunikacja na kanale YouTube i na Facebooku oraz działania PR i w punktach sprzedaży.

Ściereczka Actifibre to produkt nowej generacji, którego właściwości czyszczące dorównują ścierkom najwyższej jakości mikrofibry i są efektem zastosowania unikalnej i opatentowanej technologii. Warstwa czyszcząca z mikrowłókien o strukturze przestrzennej 3D sprawia, że Actifibre znakomicie usuwa wszelkie zabrudzenia bez konieczności stosowania detergentów. A dzięki innowacyjnej technologii PVA, ściereczka doskonale pochłania (nawet do 100 ml) i zatrzymuje w sobie wodę. W Efekcie powierzchnia jest nie tylko idealnie czysta, ale sucha i wolna od smug i zacieków już po pierwszym przetarciu.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764