W nowym spocie telewizyjnym Vileda przekonuje, że powrót do czystego domu (np. po pracy) jest o wiele przyjemniejszy niż do takiego, w którym panuje bałagan. A jak szybko wysprzątać mieszkanie? Oczywiście używając jednego z flagowych produktów marki - ściereczki Actifibre. Kampania reklamowa powstała zgodnie z myślą przewodnią nowego claimu marki „W domu wszystko jest w porządku”. A jak twierdzi Vileda: dom nie jest tym samym domem, kiedy nie jest zadbany. Spot można oglądać w telewizji aż przez 6 tygodni: od 14 września do 25 października.
Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Nie zabrakło także działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych. Przekaz wspiera komunikacja na kanale YouTube i na Facebooku oraz działania PR i w punktach sprzedaży.
Ściereczka Actifibre to produkt nowej generacji, którego właściwości czyszczące dorównują ścierkom najwyższej jakości mikrofibry i są efektem zastosowania unikalnej i opatentowanej technologii. Warstwa czyszcząca z mikrowłókien o strukturze przestrzennej 3D sprawia, że Actifibre znakomicie usuwa wszelkie zabrudzenia bez konieczności stosowania detergentów. A dzięki innowacyjnej technologii PVA, ściereczka doskonale pochłania (nawet do 100 ml) i zatrzymuje w sobie wodę. W Efekcie powierzchnia jest nie tylko idealnie czysta, ale sucha i wolna od smug i zacieków już po pierwszym przetarciu.
Źródło: Vileda